Zdjęcia Reklama cyfrowa - Andrew McStay

Biznes, ekonomia

Dostępność: Brak produktu

Reklama cyfrowa - Andrew McStay (McStay Andrew)

Marka: McStay Andrew
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by...

Podstawowe cechy

ISBN

9788381426176

Oprawa

Broszurowa

Sprawdź promocyjne oferty na Reklama cyfrowa - Andrew McStay

  • Informacje o cenach i dostępności towaru wykorzystane w powyższym zestawieniu są pobierane w zasadzie natychmiast.

Pełny opis produktu

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność efektywnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, aby wciąż aktualizować swoją wiedzę.

W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i demonstruje znaczny zakres bieżących zmian. Autor uwydatnia rolę kreatywności, ale docenia też wkład nienaturalnej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia poprzez analityków danych na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym.

Uwzględniając dynamikę zmian, pokazuje poręczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej klarowny układ - czytelnik może błyskawicznie przejść do ciekawych go zagadnień i pominąć znane mu treści.

Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy,nakłania do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także nieprzeciętny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Parametry

ISBN

9788381426176

Oprawa

Broszurowa

Autor

Andrew mcstay

Wydawnictwo

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Ilość stron

306

Rok wydania

2020

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

McStay Andrew

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Antoni J.
Antoni J.
24.11.2024
Twórz razem z nami znakomitą społeczność - publikuj opinie opinie / recenzje
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z prezentowanego Reklama cyfrowa - Andrew McStay podziel się z innymi swoją recenzją i opinią. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakości do ceny jest satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Podstawy przedsiębiorczości w pytaniach i odpowiedziach
Podręcznik mieści 50 kluczowych pytań w kolejności logicznej odpowiadającej programowi nauczania przedmiotu autorstwa Romana Sobieckiego...
Rekomendacja
KASJER, KRWOEKKR-7382
Do sklepu Szczegóły

KASJER, KRWOEKKR-7382

18,90 zł
Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, naturalny dąb
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, naturalny dąb

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni nowoczesne biuro i salonjest wyprodukowany z laminowanej płyty wiórowej...
Rekomendacja
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach...
Rekomendacja
Co widać i czego nie widać,894KS (2061009)
Do sklepu Szczegóły

Co widać i czego nie widać,894KS (2061009)

12,67 zł
Czytaj... Jakub Wozinski w Szczecinie Jakub Wozinski odwiedzi kolejne miasto w ramach promocji książki To NIE musi być państwowe. Czytaj......