Ważne lekcje, które każdy lider może użyć, by wprowadzić innowacje w swej firmie.
najlepsze producenta na świecie wiedzą,aktualnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na producenta poprzez dużo kolejnych lat.
Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju artykułu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym podziwm guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług. Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji przez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą podziw w oczach klientów.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak:
• określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze,
• utworzyć przepływ i zapewnić transparentność cyklu rozwoju towaru,
• sprawne i skuteczne zespoły,
• rozwijać głównych architektów cyklu, dysponujących całkowitą odpowiedzialnością za artykuł i przedsiębiorstwo,
• akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia,
• rozwijać nową wartość produktów i usług.
Uczyń swoją organizację liderem w swej branży, zapewniając jej nową przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.
Magia, którą autorzy dzielą się na łamach tej książki, ma postać ergonomicznych rad i wskazówek, dzięki którym każdy może stanąć na czele zmian w swej organizacji, rozwinąć swych ludzi i zbudować trwałą kulturę innowacyjności.
JAMES P. WOMACK, współautor książek Maszyna, która zmieniła świat i Lean thinking – szczupłe myślenie; założyciel Lean Enterprise Institute
To przewodnik dla każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju produktu. Morgan i Liker przedstawiają jednocześnie sprawdzone fundamenty, jak i najnowsze praktyki, wytwarzając tym samym pierwsze na rynku tak bogate źródło informacji na ten temat.
KEVIN NOLAN, dyrektor generalny G.E. Appliances
Zdolność do ciągłego tworzenia produktów i usług, które są entuzjastycznie przyjmowane przez klientów, jest źródłem ostatecznej przewagi konkurencyjnej. W tej rewolucyjnej książce Morgan i Liker przedstawiają bogaty katalog właściwych praktyk, popartych licznymi przykładami ze świata
rzeczywistego, które pozwolą każdemu liderowi skokowo powiększyć możliwości jego zespołu w zakresie rozwoju artykułu.
JOE HINRICHS, wiceprezes ds. Globalnych operacji, Ford Motor Company
***
JAMES M. MORGAN był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product & Process Development (LPPD – szczupły rozwój produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i aktualnie pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize, autorem, badaczem i cieszącym się światowym uznaniem ekspertem w zakresie rozwoju artykułu i procesu. Zanim dołączył do ekipy LEI, poprzez ponad 30 lat był liderem rozwoju produktu, pracując pomiędzy innymi na stanowisku globalnego dyrektora ds. Technice w Ford Motor Company w czasach, gdy dyrektor generalny, Alan Mulally, przeprowadzał rewitalizację tej producenta, napędzaną zmianami w procesie rozwoju towaru.
JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej (prof. Em.) na Uniwersytecie Michigan i prezesem producenta doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej producenta produkcyjnej świata, wychowało się już całe pokolenie liderów, praktyków Lean oraz innych specjalistów z zakresu upraszczania operacji biznesowych. Prace Likera przyniosły mu w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo oraz zapewniły członkostwo w Shingo Academy, a także miejsce w Galerii Sław organizacji Association for Manufacturing Excellence.