Zdjęcia Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - dariusz tworzydło marki Tworzydło dariusz

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - dariusz tworzydło (Tworzydło Dariusz)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Tworzydło Dariusz
47,56 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera mnóstwo nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania...

Prezentowany artykuł Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - dariusz tworzydło marki Tworzydło dariusz kupisz w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 47,56 zł. Promocja ta jest efektem dogłębnych porównan kilkuset hurtowni i sklepów w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788380859555

Oprawa

Broszurowa

Sprawdź promocyjne oferty na Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - dariusz tworzydło marki Tworzydło dariusz

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - dariusz tworzydło marki Tworzydło dariusz jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - dariusz tworzydło marki Tworzydło dariusz (sklep TaniaKsiazka.pl)

47,56 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o dostępności i cenach zastosowane w powyższym zestawieniu pobierane są prawie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która gromadzi mnóstwo nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych.

W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały cykl począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych przez rozwiązywanie problemów, aż po działania potrzebne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu.

Autor opisuje dużo case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie marki, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo staranna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.

Tytuł Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie Autor Dariusz generujedło Wydawnictwo Difin EAN 9788380859555 ISBN 9788380859555 Kategoria Akademicka\Akademicka-mistrzowska ilość stron 204 Format 16x22.8x1 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.322 kg

Parametry

ISBN

9788380859555

Oprawa

Broszurowa

Autor

Dariusz tworzydło

Wydawnictwo

Difin

Ilość stron

204

Rok wydania

2019

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Tworzydło Dariusz

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Marzena C.
Marzena C.
03.12.2024
Nadesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu może pomóc innym użytkownikom
Jeżeli korzystać z proponowanego Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - dariusz tworzydło marki Tworzydło dariusz podziel się z innymi swoją opinią i recenzją. Napisz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Tworzydło Dariusz Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - dariusz tworzydło Tworzydło dariusz
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która gromadzi dużo nowych (nigdzie niepublikowanych)...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
KASJER, KRWOEKKR-7382
Do sklepu Szczegóły

KASJER, KRWOEKKR-7382

18,90 zł
Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci...
Rekomendacja
Podstawy przedsiębiorczości w pytaniach i odpowiedziach
Podręcznik mieści 50 kluczowych pytań w kolejności logicznej odpowiadającej programowi nauczania przedmiotu autorstwa Romana Sobieckiego...
Rekomendacja
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach...
Rekomendacja
Wydawnictwo naukowe pwn Content marketing i social media. jak przyciągnąć klientów. wyd. 2 - barbara stawarz-garcia
nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową...
Rekomendacja
Rozwój gospodarczy miast portowych pruskich... w.2 Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Opracowanie pod względem chronologicznym obejmuje okres od 1808 r. Do wybuchu I wojnyświatowej. Powszechnie w historiografii przyjmuje się,...