Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która gromadzi mnóstwo nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych.
W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały cykl począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych przez rozwiązywanie problemów, aż po działania potrzebne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu.
Autor opisuje dużo case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie marki, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo staranna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
Tytuł Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie Autor Dariusz generujedło Wydawnictwo Difin EAN 9788380859555 ISBN 9788380859555 Kategoria Akademicka\Akademicka-mistrzowska ilość stron 204 Format 16x22.8x1 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.322 kg