Zdjęcia Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą marki Mateusz grzesiak

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą (Mateusz Grzesiak)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Mateusz Grzesiak
27,84 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od...

Proponowany wporownywarce cen towar Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą marki Mateusz grzesiak jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie 27,84 zł. Oferta ta jest rezultatem zbiorczego porównania setek sklepów i hurtowni w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788328358591

Oprawa

Twarda

Sprawdź promocyjne oferty na Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą marki Mateusz grzesiak

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą marki Mateusz grzesiak jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą marki Mateusz grzesiak (sklep TaniaKsiazka.pl)

27,84 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o obowiązujących cenach i dostępności produktów zastosowane w naszym zestawieniu są zczytywane w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu


Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat,niedużo kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc słuszny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo cykl kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych, a także wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W konsekwencji staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym precyzyjnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja,otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa, a także psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, najczęściej na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele przez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych.

Napisał 17 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. Z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami, a także dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy sympatyków. Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. Za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu.

Ostatnio, wraz muzykiem i kompozytorem Pawbeats (Marcin Pawłowski) nagrał płytę pt. Anioły i Demony. Jak sam mówi o tym projekcie: On [Pawbeats – przyp.] stworzył niesamowitą muzykę, a ja napisałem słowa. Wyobraź sobie, iż bierzesz mocne badania, analizy psychologiczne i dane socjologiczne, po czym zamieniasz je w historie, z którymi każdy się może zidentyfikować i do nich robisz muzykę - tak właśnie zrobiliśmy my. Płyta ukazała się nakładem Step Records.
Tytuł Personal branding czyli jak efektywnie zbudować autentyczną markę osobistą Autor Mateusz Grzesiak Wydawnictwo One Press EAN 9788328358591 ISBN 9788328358591 Kategoria Poradniki\Motywacyjne ilość stron 232 Format 14x20.8x1.5 cm Rok wydania 2019 Oprawa Twarda Wydanie 1 Waga 0.434 kg

Parametry

ISBN

9788328358591

Oprawa

Twarda

Autor

Mateusz grzesiak

Wydawnictwo

Onepress

Ilość stron

232

Rok wydania

2019

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Mateusz Grzesiak

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Krystyna R.
Krystyna R.
21.01.2025
Czy chcesz wysłać nam opinię i recenzję o produkcie
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą marki Mateusz grzesiak prześlij do nas swoją subiektywną recenzję lub opinię. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy jesteś usatysfakcjonowany, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Mateusz Grzesiak Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą Mateusz grzesiak
Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....