Zdjęcia marketing jako narzędzie sprawowania władzy
Biznes, ekonomia
Dostępność:Do kupienia
Marketing jako narzędzie sprawowania władzy
Do kupienia w:
16,16 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Społeczeństwo poddane marketingowi, napędzane jest powszechnym przekonaniem, iż pieniądz, prestiż i dobrobyt materialny są głównymi celami istnienia ludzkości. Manipulacja oparta na żądzy...
Proponowany wporownywarce cen towar marketing jako narzędzie sprawowania władzy dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 16,16 zł. Oferta ta jest rezultatem kompleksowych analiz kilkuset sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788362129119
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na marketing jako narzędzie sprawowania władzy
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing jako narzędzie sprawowania władzy jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
marketing jako narzędzie sprawowania władzy (sklep TaniaKsiazka.pl)
16,16 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności towaru użyte w rankingu są zczytywane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Społeczeństwo poddane marketingowi, napędzane jest powszechnym przekonaniem, że pieniądz, prestiż i dobrobyt materialny są głównymi celami istnienia ludzkości. Manipulacja oparta na żądzy posiadania i lęku o utratę własności, wywołać ma posłuszeństwo jednostek względem...
Parametry
ISBN
9788362129119
Oprawa
Miękka
Autor
Jakub świderski
Wydawnictwo
Maszoperia
Ilość stron
118
Rok wydania
2010
Kategoria
Biznes, ekonomia
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Urszula I.
23.11.2024
Każda przesłana opinia użytkownika ma dla naszych odwiedzających bardzo duże znaczenie
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z prezentowanego marketing jako narzędzie sprawowania władzy podziel się z użytkownikami swoją subiektywną opinią i recenzją. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest satysfakcjonująca.