"",Dotychczasowa wiedza Autorki monografii na temat funkcjonowania sektora publicznego, sposobów reali-zacji jego zadań, zastosowania ku temu nowoczesnych rozwiązań i znaczenia w tym procesie rozprzestrze-niania się wiedzy pozwoliły na sformułowanie interesującego zamierzenia badawczego.
Jego aktualność i prak-tyczna przydatność jest wysoka. Pozostaje mieć nadzieję,niebanalnie sformułowane zamierzenie badawcze - być może w niedalekiej przyszłości - przełoży się na satysfakcję klientów urzędów działających w mitycz-nym paradygmacie organizacji uczącej się.", Z recenzji prof.
dr hab. Aldony Frączkiewicz-Wronki ",W obliczu ciągłego poszukiwania zarówno poprzez badaczy, jak i praktyków zarządzania źródeł szeroko poj-mowanej sprawności organizacji publicznych omawiana w monografii problematyka, osadzona w teorii organizacji i zarządzania i w zarządzaniu publicznym, jest nad wyraz ważna i aktualna, zwłaszcza w wymia-rach teoriopoznawczym, empirycznym i aplikacyjnym.
O ile spotyka się w literaturze odrębne badania nad organizacyjnym uczeniem się organizacji, crowdsourcingiem (wycinkowo), o tyle zaproponowane przez Autorkę zintegrowanie tych dwóch koncepcji, zwłaszcza w kontekście poszukiwania znaczenia crowdsour-cingu dla organizacyjnego uczenia się organizacji publicznych, stanowi niewątpliwie o oryginalności pracy i trafnym zidentyfikowaniu istniejącej w naukach o zarządzaniu i jakości luki badawczej.", Z recenzji dr hab.
inż. Katarzyny Piórkowskiej, prof. Nadzw.