Autorzy są adiunktami Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, współpracują z wieloma uczelniami w całym kraju. Napisali dużo książek na temat marketingu i zarządzania, m.in.: Marketing bezpośredni, Marketing usług medycznych, Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. Dr Monika Dobska jest kierownikiem Studium Podyplomowego "Zarządzanie w Opiece Zdrowotnej", dr Paweł Dobski wykłada zarządzanie jakością w służbie zdrowia na studiach podyplomowych i MBA, jest także konsultantem w tej dziedzinie.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych, a także wskazali ergonomiczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. Następujące zagadnienia:
percepcja jakości usług medycznych,
możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych,
znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych,
system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008,
korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych,
Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych jest książką adresowaną do studentów zarządzania (poziom magisterski i podyplomowy), a także do pracowników podmiotów leczniczych - zwykle kadry zarządzającej i personelu medycznego.
ISBN: 9788380927681
Kod paskowy: 9788380927681
Autorzy: Dobska Monika, Dobski Paweł
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 30787
liczba stron: 284
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.432
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka