Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje słownictwo związane na ogół z problematyką rozwoju firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną. Zawiera terminologię dotyczącą analizy rynku, metod i technik marketingu, promocji i sprzedaży realizowanych projektów, a zwłaszcza mieszkań, obiektów biurowych i handlowych i zawierania umów wstępnych i właściwych.
linia ENGLISH FOR CONSTRUCTION MANAGERS AND ENGINEERS wychodzi naprzeciw potrzebom szerokiego grona osób zajmujących się zarządzaniem w obszarach budownictwa, infrastruktury i ochrony środowiska, w tym projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Układ treści podręczników jest dostosowany do problemów pojawiających się w całym cyklu cyklu inwestycyjnego ? od przygotowania założeń projektowych, dokumentacji projektowej, przetargów i umów poprzez realizację projektów, kontrolę jakości, analizę kosztów, na odbiorach i rozliczeniach projektów kończąc. Podręczniki pozostały opracowane według pionierskich metodologii nauczania języków obcych, a ich przyswajanie jest wspomagane przez trafny układ ćwiczeń i nagrań. Poszczególne tomy uwzględniają poręczne zagadnienia występujące podczas współpracy z zagranicznymi inwestorami albo przedsiębiorcami, co jest nad wyraz znaczne w perspektywie wyzwań, jakie czekają nasz kraj do roku 2012