Zdjęcia Koncepcje zysku w ekonomii i rachunkowości marki Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Biznes, ekonomia
Dostępność:Do kupienia
Koncepcje zysku w ekonomii i rachunkowości (Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
55,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Głównym celem niniejszej monografii jest porównanie istoty wyniku finansowego i zasad jego pomiaru w teorii ekonomii i teorii rachunkowości, a także identyfikacja istoty i aktualnie obowiązujących...
Sugerowany towar Koncepcje zysku w ekonomii i rachunkowości marki Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 55,00 zł. Oferta ta stanowi efekt zbiorczego porównania kilkuset sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788379727353
Sprawdź promocyjne oferty na Koncepcje zysku w ekonomii i rachunkowości marki Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Koncepcje zysku w ekonomii i rachunkowości marki Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Koncepcje zysku w ekonomii i rachunkowości marki Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego (sklep TaniaKsiazka.pl)
55,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o aktualnych cenach i dostępności produktów zastosowane w prezentowanym zestawieniu indeksowane są w zasadzie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Głównym celem niniejszej monografii jest porównanie istoty wyniku finansowego i zasad jego pomiaru w teorii ekonomii i teorii rachunkowości oraz identyfikacja istoty i obecnie obowiązujących zasad ujmowania i prezentacji informacji o wyniku całkowitym jako współczesnej koncepcji zysku, ze szczególnym wyznaczoniem na kryteria kwalifikacji elementów innych całkowitych dochodów do wyniku całkowitego. Monografia ma charakter przeglądowy, dlatego również na zapotrzebowania realizacji celów pracy wyrózniono dwa kluczowe etapy badania: etap badań literaturowych oraz etap analizy regulacji. W obszarze badań literaturowych kluczową rolę odegrała metoda analizy i krytyki piśmiennictwa i metoda indukcji. Na zapotrzebowania etapu analizy regulacji wykorzystano natomiast przede wszystkim metodę analizy i syntezy. Ze wstępu Słownik skrótów Wstęp 1. Wybrane koncepcje zysku w teorii ekonomii 1.1. Rola definicji kapitału w interpretacji istoty zysku 1.2. Wybrane koncepcje zysku jako procentu 1.3. Wybrane koncepcje zysku jako nadmiaru wartości 2. Wybrane koncepcje zysku w teorii rachunkowości 2.1. Kierunki postrzegania zysku w teorii rachunkowości 2.2. Wybrane koncepcje zysku w okresie przed publikacją koncepcji Edwardsa i Bella 2.3. Koncepcja zysku Edwardsa i Bella 59 2.4. Wybrane koncepcje zysku w okresie po publikacji koncepcji Edwardsa i Bella 3. Wynik całkowity jako współczesna koncepcja zysku 3.1. Geneza koncepcji wyniku całkowitego 3.2. Uregulowania w zakresie ujmowania elementów innych całkowitych dochodów w MSR/MSSF 3.3. Uregulowania w zakresie reklasyfikacji oraz zaprzestania ujmowania części innych całkowitych dochodów w MSR/MSSF 3.4. Uregulowania w zakresie prezentacji informacji o składnikach innych całkowitych dochodów w MSR/MSSF Zakończenie Bibliografia Spis rysunków i tabel Summary Tytuł Koncepcje zysku w ekonomii i rachunkowości Autor Michał Hendryk Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego EAN 9788379727353 ISBN 9788379727353 Kategoria Literatura, Ekonomia liczba stron 177 Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa
Parametry
ISBN
9788379727353
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Beata T.
05.11.2024
Każda przesłana opinia użytkownika ma dla sklepu wielkie znaczenie
Jeśli tylko miałeś sposobność korzystać z prezentowanego produktu Koncepcje zysku w ekonomii i rachunkowości marki Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego podziel się z innymi oceną i opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakość / cena jest wystarczająca.