W książce poruszono problemy myślenia strategicznego w progresywnych klubach piłkarskich. Można w niej znaleźć odpowiedzi na pytania: Na jakie problemy napotykają właściciele i zarządzający klubami? Dlaczego sukces w klubowej piłce jest tak niełatwy do osiągnięcia? W jaki sposób budują swoje strategie te największe kluby piłkarskie, a w jaki mniejsze? Jak niektóre komponenty strategii wyglądają w Manchesterze United, Realu Madryt, FC Barcelonie, FC Kopenhadze, Vitesse Arnhem, SCR Altach czy FC Vaduz? Jak stwarza się strategie pionu sportowego? Co odróżnia te strategie w RB Lipsk, Atalancie Bergamo i SIGP Szanghaj? Na czym opiera tę budowę londyński Brentford? Na jakich czynnikach sukcesu oparły swoje akademie piłkarskie Ajax Amsterdam, FC Lugano, RC Lens czy Dinamo Zagrzeb? Na czym polega wyjątkowość działań w ramach społecznej odpowiedzialności oraz jednostajnego rozwoju Viktorii Pilzno, Charlton Athletic czy Forest Green Rovers? Jakie innowacje techniczne zastosowały Bayern Monachium oraz Arsenal Londyn, a jakie innowacje społeczne St. Pauli, a także Red Star Paris? Te i dużo innych zagadnień przedstawiono w książce w przystępnej formie. Dziesiątki przykładów, a także zwiększone ilustracje. Osiągalne do wykorzystania dodatkowo w praktyce polskich klubów. Książka jest kierowana do praktyków, kibiców, studentów kierunków i specjalności zarządzania w sporcie, a także wszystkich, którzy chcieliby poznać najważniejsze aspekty funkcjonowania mistrzowskich klubów piłkarskich oraz ich strategie rozwoju. Tytuł Praktyka zarządzania klubem piłkarskim w.2 Autor Leszek Bohdanowicz Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381028226 ISBN 9788381028226 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 354 Format 235x165 mm Rok wydania 2024