Zdjęcia Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe
Biznes, ekonomia
Dostępność:Do kupienia
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe
Do kupienia w:
102,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
W książce "Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe" Autorka dokonała identyfikacji zależności pomiędzy reputacją i kapitałem marek korporacyjnych...
Prezentowany towar Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 102,51 zł. Oferta ta stanowi efekt kompleksowej analizy wielu sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301235673
Sprawdź promocyjne oferty na Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (sklep TaniaKsiazka.pl)
102,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat aktualnych cen i dostępności towaru zastosowane w prezentowanym rankingu są pobierane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
W książce "Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe" Autorka dokonała identyfikacji zależności pomiędzy reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i reputację organizacyjną, a także inne uwarunkowania,...
Parametry
ISBN
9788301235673
Kategoria
Biznes, ekonomia
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zdzisław R.
05.11.2024
Stwórz z nami zgraną wspólnotę - publikuj opinie komentarze i opinie produktu
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z produktu Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe prześlij nam swoją subiektywną recenzję i opinię. Powiedz jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie wystarczająca.