Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu komercjalizacji technologii i innowacji w odniesieniu do jednego z najprężniej rozwijających się sektorów na świecie, jakim jest biotechnologia medyczna. Autor ukazuje specyfikę rynku badań biotechnologicznych, rozwoju leków biologicznych oraz tworzenia bioprzedsiębiorczości w Polsce.
W publikacji Czytelnik wyszuka wąską i specjalistyczną wiedzę dotyczącą tworzenia start-upów biotechnologicznych, pozyskiwania środków na rozwój projektów badawczych oraz wyboru strategii i modeli komercjalizacji osiągnięć naukowych z zakresu biotechnologii medycznej, biofarmacji, diagnostyki genetycznej i biomedycyny.
Czytelnik dowie się ponadto m. In.: na czym polega specyfika bioprzedsiębiorczości, jak wygląda krajowy sektor biotechnologiczny, jak można szacować budżet rozwoju leku biologicznego, jakie są adekwatne źródła finansowania bioinnowacji, na czym polega strategia zarządzania własnością intelektualną w biotechnologii, jak efektywniej komercjalizować osiągnięcia biotechnologiczne, jaką rolę w biosektorze odgrywa tzw.
Big Pharma, czy w Polsce doświadczamy boomu biotechnologicznego, jak wygląda wielowariantowy model komercjalizacji biotechnologii medycznej. Książka skierowana jest zarówno do studentów i pracowników naukowych uczelni, jak też przedsiębiorców, inwestorów, analityków biznesowych i kierowników projektów i wszelkich zainteresowanych technicznymi i ekonomicznymi aspektami rozwoju biobiznesu w Polsce.
Tytuł Od bionauki do biobiznesu w.2 Autor Artur K. Studziński Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381028417 ISBN 9788381028417 Kategoria Literatura, Biznes ilość stron 366 Format 235x165 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa