Zdjęcia Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
61,90 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako oraz zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z...

Prezentowany artykuł Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie wynoszącej 61,90 zł. Oferta ta stanowi wynik dogłębnej analizy ogromnej ilości hurtowni oraz sklepów w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320817614

Sprawdź promocyjne oferty na Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione (sklep TaniaKsiazka.pl)

61,90 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat aktualnych cen i dostępności użyte w naszym rankingu są synchronizowane niemal w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Książka posiada kompletne studium usługi hotelarskiej jako i zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i zwiększonym III wydaniu wynajdzie Czytelnik około 160.

Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa).

Autor podajenowe dane statystyczne. Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom ksiażka pomoże zaś usystematyzować i uzupełnić wiedzę funkcjonalną.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Parametry

ISBN

9788320817614

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Małgorzata U.
Małgorzata U.
21.01.2025
Nadesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne może pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli skorzystać z oferowanego produktu Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione podeślij swoją subiektywną opinię i recenzję. Zaakcentuj jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Polskie wydawnictwo ekonomiczne Realizacja strategii Polskie wydawnictwo ekonomiczne
Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to nowe wyzwania. Powstaje więc dużo koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje...
Rekomendacja
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Rachunkowość kurs podstawowy - Edward Nowak
Do sklepu Szczegóły

Rachunkowość kurs podstawowy - Edward Nowak

56,91 zł
Książka obejmuje podstawowe zagadnienia z zakresu prowadzenia rachunkowości przez jednostki gospodarcze. Autor omówił w niej:- ogólne zasady...
Rekomendacja
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Rosyjska korespondencja handlowa Polskie wydawnictwo ekonomiczne
Książka jest adresowana do tych wszelkich, którzy chcą biegle opanować w mowie i piśmie język rosyjski z zakresu szeroko rozumianej działalności...
Rekomendacja
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Podstawy współczesnej bankowości - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 49,90 zł. Polskie wydawnictwo ekonomiczne
W gospodarce rynkowej bankowość odgrywa szczególną rolę, dlatego ważna jest aktualna wiedza o działaniu unikalnych podmiotów, jakimi są...
Rekomendacja
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione
Do sklepu Szczegóły

Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione

61,90 zł
Książka posiada kompletne studium usługi hotelarskiej jako oraz zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za...
Rekomendacja
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją Polskie wydawnictwo ekonomiczne
Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim: istotę i znaczenie badań marketingowych;przygotowanie...
Rekomendacja
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Analiza kointegracyjna w makromodelowaniu Polskie wydawnictwo ekonomiczne
Liczne badania dotyczące gospodarek narodowych i regionów świata dowodzą, że szeregi czasowe reprezentujące zmienne makroekonomiczne są...
Rekomendacja
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Makroekonomia. zbiór zadań - praca zbiorowa
Do sklepu Szczegóły

Makroekonomia. zbiór zadań - praca zbiorowa

47,41 zł
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza...
Rekomendacja
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw Polskie wydawnictwo ekonomiczne
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....