"Monografia wpisuje się w kierunek dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem sprawności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci.
Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Jest oparte na obfitych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz precyzyjnie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych.
Wykazuje szczególnie rozległą wiedzę Autorki oraz jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem. Z recenzji prof. Dra hab. Jana W. Wiktora Niniejszy tom jest dziełem błogim i prostym w odbiorze przez Czytelnika, mimo wysokiego stopnia formalizacji wywodu.
To prekursorskie opracowanie dotyczące słabo zbadanego, nie tylko w kontekście polskim, zjawiska komunikacji nieformalnej konsumentów w środowisku internetowym z uwzględnieniem emocjonalnych atrybutów recenzji konsumenckich o produktach.
Podjęte zagadnienie jest bardzo aktualne. W dobie wirtualizacji życia społecznego, konsumpcji i działań przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych problemów poznawczych o znaczeniu poręcznym dla działalności marketingowej z jednej strony, a także dla edukacji konsumentów z drugiej.
Z recenzji dra hab. Radosława Mącika, prof. UMCS Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka – adiunkt w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Autorka i współautorka opracowań naukowych i popularnonaukowych z zakresu zachowań konsumentów, komunikacji marketingowej w internecie oraz różnic kulturowych, wydawanych w Polsce i za granicą. Rozwija zainteresowania w obszarze metodologii badań naukowych.
aktualnie w pracy badawczej analizuje zachowania konsumentów (m.in. Zachowania prośrodowiskowe) i komunikację online, skupiając się na efektach perswazyjnych komunikacji electronic word of mouth (eWOM)."