Poznajcie niezwykłą historię Prady – mediolańskiej producenta, która, rozpoczynając jako elitarna producent produkująca wyroby skórzane, z czasem przeistoczyła się w międzynarodowe imperium. Jest ono dzisiaj obecne na rynkach ponad 70 krajów i na całym świecie prowadzi około 250 sklepów.
Ten globalny sukces marka zawdzięcza subtelnej elegancji, oryginalności i ekskluzywnemu charakterowi projektów oraz odważnemu podejściu do dzianin, tekstur i barw. Wszystkie te parametry powodują,niepowtarzalny fason domu mody Prada nieprzerwanie raduje się ogromnym zainteresowaniem wielbicieli mody najwyższej klasy.
Książka przedstawia rozwój i innowacyjność , a także jej filozofię i etos projektowania wynikające z zainteresowania minimalizmem i sztuką współczesną. Ta bogato ilustrowana monografia pokazuje historię marki od 1913 roku, kiedy Mario Prada i jego brat Martino otworzyli sklep z artykułami skórzanymi w słynnym elitarnym pasażu handlowym Galleria Vittorio Emanuele ll w Mediolanie, do globalnego imperium mody stworzonego poprzez wnuczkę założyciela producenta Miuccię Pradę.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.