Kultowe torebki, rozpoznawalne logo, rzesze sławnych miłośników – Hermès stanowi synonim luksusowych dodatków, proponując stylowe i innowacyjne akcesoria dla najmocniej wymagających klientów.Od dziewiętnastowiecznej pracowni rymarskiej po Paryż lat sześćdziesiątych i lata późniejsze dodaje szyku największym ikonom stylu – od Grace Kelly i Jane Birkin po Victorię Beckham i Cardi B.
Wszystko zaczęło się w 1837 roku, kiedy Thierry Hermès rozpoczął produkcję wyrobów rymarskich, uprzęży i uzd, z ambicją, iż jego nazwisko za każdym razem będzie synonimem najwyższej jakości produktów, wykonanych poprzez najmocniej utalentowanych rzemieślników.
Ta filozofia towarzyszy marce już od sześciu pokoleń.Hermès do produkcji ubrań i akcesoriów używa najbardziej delikatnych, naturalnych tkanin, najbardziej wyszukanych jedwabi i najrzadszych skór, dzięki temu stał się luksusową marką modową, która nie ma sobie równych.
Książka pokazuje historię marki, bogato ilustrowaną fotografiami oraz pokazów mody, a także zdjęciami najszczególniej znanych produktów – tworzonych w limitowanych edycjach jedwabnych apaszek czy torebek Kelly i Birkin, na które choćby największe gwiazdy muszą muszą czekać w kolejce po kilka lat, a zwykli śmiertelnicy mogą o nich tylko pomarzyć.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.