Gdy polski rynek okazuje się zbyt niepokaźny... W czasach, gdy natychmiastowa komunikacja i podróżowanie są w zasięgu ręki każdego, a świat rzeczywiście przybrał wymiary wioski, nikogo już nie dziwi, kiedy nawet śladowa firma planuje globalną ekspansję. "Go global!" Krzysztofa Rybińskiego to audiobook o tym, iż polski rynek może się dla wielu okazać niewystarczający i iż jest to niezwykle pozytywne zjawisko, które powinniśmy wspierać i pochwalać. A przedsiębiorcy powinni odważniej spoglądać za ekonomiczny horyzont wyznaczony poprzez granicę kraju. Autor pokazuje ryzyko i przeciwności, jakie przedsiębiorcy decydujący się na zagraniczny rozwój marki mogą spotkać na swej drodze. Nie ukrywa, że to dość niełatwy szlak, lecz zwraca też uwagę, że warto podjąć ryzyko. I nie ogranicza się do teorii, prezentuje przykłady polskich przedsiębiorstw, które niegdyś stawały przed dylematem rozwoju globalnego, a dzisiaj uważane są za jedne z najmocniej udanych ekspansji. W nagraniu, które zawiera wywiady z osobami odpowiedzialnymi za te decyzje usłyszymy nie tylko o sukcesach,ponadto szczere wyznania dotyczące przeciwności: gospodarczych, legislacyjnych, proceduralnych. To cenne uwagi, które kolejnym firmom pozwolą oszczędzić mnóstwo czasu, pieniędzy i nerwów. Wywiady na potrzeby wydania audio przeczytał Marcin Fugiel. Prof. Krzysztof Rybiński - jeden z najmocniej znanych polskich ekonomistów. Karierę zawodową zaczynał jako informatyk w Japonii, potem był głównym ekonomistą kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dzięki czemu Polska w ciągu dwóch lat zarobiła w dodatku miliard dolarów. Był członkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i członkiem wielu rad nadzorczych. Aktualnie jest rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w której studiuje 5000 studentów z 40 krajów. Prowadzi także własną producenta doradczą. W 2012 roku został wybrany przez polskich przedsiębiorców typowo słuchanym przez nich ekonomistą. Regularnie występuje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuły ukazują się też w "Financial Times".