Rewolucja, która sprzyja przypasowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, pokazuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi potężnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ także wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia skuteczności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy aniżeli kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach obszernych i niewiele znaczących marek czy artykułów. Monitoring marki Social Media ROI Obsługa klienta online Wsparcie sprzedaży. Social Business Ochrona reputacji Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., marki zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca poprzez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.