Grywalizacja jest jednym z najmodniejszych aktualnie na świecie metod marketingowych, którą wykorzystują znaczne koncerny i najbardziej znane firmy. Poświęca się jej mnóstwo uwagi i nie bez powodu - okazuje się bowiem, iż przynosi zaskakująco prawidłowe efekty. Paweł Tkaczyk postanowił opisać zasady grywalizacji i sposoby jej użycia w praktyce. Zrobił to w publikacji "Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych", którą również przeczytał na potrzeby nagrania. To nadzwyczajna lektura dla wszystkich, którzy lubią śledzić świeże trendy w marketingu i reklamie,jeszcze dla tych, którzy szukają sposobu na ożywienie działań własnej firmy i chcieliby spojrzeć na kontakty z klientami i potencjalnymi odbiorcami z nowej perspektywy. Słuchacze doceniają Pawła Tkaczyka za umiejętność przedstawiania choćby nieprzystępnych teorii w przystępny, a zarazem porywający sposób. Jego wykłady i publikacje cieszą się ogromnym powodzeniem zarówno wśród laików, jak i ekspertów w dziedzinie marketingu. W wersji audio dostępna jest ponadto jego wcześniejsza książka o budowaniu silnej firmy - nagranie zatytułowane "Zakamarki producenta". Teorię użycia mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po użycia powiązanych z nimi zjawisk, takich jak nawet social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać! Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która formuje silne marki kupujących, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje jednocześnie z drobnymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. W warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą innowacyjnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog, a także podcast "niewielka pokaźna firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".