Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą wyjątkowo pomóc w jej... Upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - wyjątkowo ci, którzy nie posiadają z tymi dziedzinami niemało wspólnego. Dlatego, aby uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji. Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Jednakowo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców pozostały skategoryzowane w formie krótkich, potężnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już mnóstwo osób? Nie zakładaj producenta, opierając się na "korzystnych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował też z prasą i telewizją. Wspiera niewiele znaczące producenta - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i posiadają oparcie w szanowanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej. Dowiedz się: Czy na nadzwyczajnych pomysłach da się zarobić? Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając markę? Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i sprawnie zastosować internet? Kiedy kryzys może być szansą na rozwój? Jak sprawić, żeby klient polecał nas swym znajomym? Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel producenta Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm proponujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które proponuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i minimalnych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najistotniej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować choćby te najprostsze.