Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej aniżeli cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe zastosowanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie produktywne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane poprzez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz:
• radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
• przeznaczać dostateczną liczba czasu na sprawy najważniejsze;
• tworzyć zestawy podobnych spraw, żeby nie tracić koncentracji;
• pokonać skłonność do zwlekania;
• określać zadania, które mogą być delegowane;
• planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów.
Pełna standardowej dla Tracy’ego i nieskomplikowanej do wykorzystania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. Brian Tracy jest jednym z najkorzystniejszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z przeróżnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do przeróżnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, sygnalizujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi