Zdjęcia Cedewu sp.z o.o. Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
Technika, leksykony techniczne
Dostępność:Do kupienia
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych (CeDeWu Sp.z o.o.)
Do kupienia w: Marka: CeDeWu Sp.z o.o.
15,87 zł3,55 złRabat 78%
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a w głównej mierze z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia,...
Sugerowany towar Cedewu sp.z o.o. Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie wynoszącej 3,55 zł. Oferta ta stanowi efekt kompleksowych porównan kilkuset sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788375560251
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Cedewu sp.z o.o. Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Cedewu sp.z o.o. Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności produktu zastosowane w klasyfikacji pobierane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przeważnie z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania towarów i usług, których ceny i jakość są bardziej interesujące od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz niezwyklejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, producent, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło danych dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) i projektowanie i realizację programów lojalnościowych.
Parametry
ISBN
9788375560251
Oprawa
Miękka
Autor
Przemysław stodulny
Wydawnictwo
Cedewu
Ilość stron
228
Rok wydania
2009
Kategoria
Technika, leksykony techniczne
Producent
CeDeWu Sp.z o.o.
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Edward T.
22.12.2024
Wysłane przez użytkowników opinie i recenzje produktu CeDeWu Sp.z o.o. mogą ułatwić zakup innym klientom
Jeśli tylko miałeś sposobność korzystać z pokazywanego produktu Cedewu sp.z o.o. Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych podziel się z innymi recenzją lub opinią. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja jakość / cena jest na dobrym poziomie.
Tytuł Medycyna estetyczna w praktyce. TOM 1 Autorzy Bożena Mamcarz, Dorota Prandecka Język polski Wydawnictwo Medical Education ISBN 978-83-62510-00-9...