- Monitor dynamiczności dla dzieci z motywem Kapitan Ameryka, którego można używać też podczas pływania
- Wytrzymała opaska dla dzieci dostosowywany z kolorowym ekranem, który można przystosować, oraz działającą ponad rok baterią; która nie wymaga ładowania
- Synchronizacja z gratisową aplikacją mobilną, która obejmuje zarządzanie obowiązkami i narzędzia do alertów harmonogramu dla rodziców.
- Po osiągnięciu celu 60 minut dziennej dynamiczności dzieci przechodzą do kolejnego poziomu przygody Zemsta Ultrona: misja Marvel Avengers.
- kontroluje kroki, sen i 60 minut zalecanej dziennej aktywności
Każde dziecko może zostać bohaterem, gdy ma na ręku opaskę vívofit jr. 2 Kapitan Ameryka. Ten monitor energiczności, którego można używać ponadto w trakcie pływania, jest stanowczo wytrzymały, a jego bateria działa poprzez ponad rok, co pozwala pozostać w akcji bez konieczności ponownego ładowania. Rodzice mogą zarządzać obowiązkami i nagrodami za pomocą asygnowanej dla nich aplikacji mobilnej, a dzieci mogą ratować świat z Kapitanem Ameryką i bohaterami z drużyny Avengers.
Stylowa i potężna
odporna niczym tarcza Kapitana opaska vívofit jr. 2 jest wyposażona w kolorowy wyświetlacz z możliwością dobrania. Dzieci mogą pokazać, iż lubią Kapitana Amerykę i mogą nosić ją wszędzie w trakcie zabawy, gry w piłkę, kąpieli, a choćby w czasie snu. Wymienna bateria wystarcza na ponad rok i nie trzeba jej ładować.
Osiągaj kolejne stopnie przygody Zemsta Ultrona: misja Marvel Avengers
Razem, Mściciele! Dzieci codziennie mogą odkrywać świeże przygody w aplikacji po osiągnięciu codziennego 60-minutowego celu energiczności, co motywuje je do ruchu. Pełniąc rolę ich pomocnika, Twój niewiele znaczący bohater będzie przeżywać przygody wraz z Kapitanem Ameryką i grupą Avengers w Nowym Jorku, gdzie będą próbowali pokonać Ultrona. Spotkaj niezwyciężonego Iron Mana w laboratorium Tonyego Starka, pomóż Thorowi schwytać Lokiego i wybierz się z Czarną Wdową na tajną misję organizacji S.H.I.E.L.D.
Osobisty asystent rodzica
Rodzice mogą korzystać z bezpłatnej aplikacji mobilnej do zarządzania monitorem aktywności vívofit jr. 2. Aplikacja pozwala dodawać profile kilkorga dzieci,monitorować ich informacje dotyczące kroków, snu, codziennych intensywności i zadań, ponieważ informacje te są synchronizowane z urządzeniem mobilnym. Zaproś całą rodzinę do udziału w wyzwaniu dotyczącym dziennej liczby kroków, przydzielaj zadania i obowiązki, określaj wartość wirtualnej waluty i sprawdzaj, ile monet zdobyło każde dziecko. Wirtualne monety dzieci mogą wymieniać na uzgodnione z rodzicami nagrody. Wszystko to kontrolujesz ze swego urządzenia.
Nagrody, przypomnienia i obowiązki
Dzieci dowiedzą się, że domowe obowiązki mogą być niezłą zabawą. Opaska vívofit jr. 2 pomaga rodzicom przydzielać obowiązki i planować powiadomienia w aplikacji przenośnej. Opaski pokażą dzieciom, co posiadają robić. Zadania można skonfigurować tak, aby powtarzały się codziennie lub co tydzień to wspaniałe rozwiązanie dla dzieci, które potrzebują niewielkiego przypomnienia. W aplikacji dla rodziców można zaplanować powiadomienia dla dzieci, które lubią przekładać obowiązki na później. Opaska vívofit jr. 2 przypomni im, aby odrobić pracę domową, umyć zęby itp. Wraz z powiadomieniem pojawi się ikona zadania do wykonania. Następnie dziecko może włączyć czasomierz w opasce, aby sprawdzić, ile zajmuje mu dane zadanie.
przychylne wyzwania
Towarzyskie zmagania przenoszą się na plac zabaw i do przydomowego ogrodu. Toe-to-Toe zezwala na synchronizację wyników ze znajomymi w pobliżu i rywalizację z nimi lub mierzenie się z samym sobą w trakcie wyzwań z pomiarem czasu. Po ukończeniu danego zadania wyświetli się łączna ilość kroków wraz z informacją, czy udało się pobić wynik znajomych lub swój własny. Wszystkim tym można sterować bezpośrednio na nadgarstku. Pobierz aplikację Connect IQ, aby Twoje dziecko wzięło udział w zmaganiach.
Jeszcze więcej zabawy
Opaska vívofit jr. 2 pozwala odkrywać jeszcze więcej motywów i przygód. Nowa opaska to wstęp do świata nowych, niezwykłych przygód. Co zdarzy się za chwilę? Czy dziecko będzie monitorowało energiczność i brało udział w galaktycznych przygodach, nosząc opaskę z tematyką Gwiezdnych Wojen? A może będzie nosiło stylową opaskę Myszki Minnie i brało udział w jej magicznych przygodach? To zależy od dziecka.
- Czas/data
- samoczynny czas letni
- Budzik
- Minutnik
- Stoper
- Akcelerometr
- Licznik kroków
- Pasek ruchu (wyświetlany w urządzeniu po ukończeniu dynamiczności; wystarczy chodzić przez kilka minut, żeby go zresetować)
- Monitorowanie snu (monitoruje całkowity czas snu i fazy ruchu i spokojnego snu)
- 60-minutowy cel gry
- Zadania
- Nagrody (monety)
- Minutnik zadaniowy (2, 5, 10, 15, 20 i 30 minut)
- Alerty dźwiękowe
- Harmonogram zadań (przypomnienia o zadaniach)
- Wyzwania Toe-to-Toe