Yealink UH37 to profesjonalny przewodowy zestaw słuchawkowy USB. Z głośnikiem 35 mm i nieprzeciętnym dźwiękiem stereo, pozwalając Ci odczuć niezwykłych wrażeń dźwiękowych w trakcie rozmów i słuchania muzyki. Technika redukcji szumów podwójnego mikrofonu gwarantuje wyraźniejsze rozmowy, a owalne nauszniki z pianki izolującej hałas znakomitą pasywną redukcję szumów. Pakiet słuchawkowy jest ultralekki i istotnie wygodny, z przyjaznym dla skóry skórzanym pałąkiem na głowę i poduszkami nausznymi noś komfort przez cały dzień. Niezależnie od tego, czy pracujesz zdalnie w biurze, czy w domu, UH37 pozwala Ci skupić się na pracy i poprawić swoją wydajność. Może bez problemu współpracować z głównymi platformami UC i natywnie integrować się z telefonami IP Yealink.
Podwójne mikrofony z redukcją szumów
technologia redukcji szumów z dwoma mikrofonami i osłona akustyczna inteligentnie osłaniają hałas i odbierają tylko głos głośnika do wysłania. Pomaga poprawić przejrzystość i jakość połączenia, a także gwarantuje najwyższą jakość połączeń.
Fenomenalny dźwięk do rozmów i muzyki
Dzięki dużemu głośnikowi o średnicy 35 mm, UH37 obsługuje dynamiczny EQ, aby przełączać tryb połączenia lub tryb muzyczny samoczynnie. Możesz cieszyć się czystym i naturalnym dźwiękiem podczas trybu rozmowy, przestrzenny i szczegółowy dźwięk w trybie muzycznym. Nowa budowa kątowych poduszek nausznych i owalna pianka zapamiętująca kształt izolują hałas otoczenia, zapewniając nieprzeciętną pasywną redukcję szumów i zapewniając najlepsze wrażenia słuchowe.
Ultralekka i funkcjonalna kompozycja
UH37 waży około 15% mniej niżeli poprzednia generacja zestawów słuchawkowych USB. UH37 jest poprawnie zbudowany z konkretną konstrukcją produkowaną z wysokiej jakości tworzywa sztucznego wzmocnionego poprzez metalową ramę. Przyjazny dla skóry materiał, miękka pianka zapamiętująca kształt i poręczna, dostosowana do uszu konstrukcja gwarantuje wygodę poprzez cały dzień.
Wskaźnik zajętości
Wskaźnik zajętości samoczynnie zaświeci się na czerwono, gdy prowadzisz rozmowę albo jesteś na spotkaniu w celu zmniejszenia zakłóceń zewnętrznych i poprawy efektywności pracy. Możesz także ręcznie włączyć wskaźnik zajętości, by bezpośrednio wskazać swój stan pracy i zablokować z zewnątrz rozproszenie uwagi.