Lepsze rozmowy dla centrów kontaktowych
Twoi agenci z centrów kontaktowych to pierwsza linia naszej marki. Komplet Jabra BIZ 2300 sprawi, iż każda rozmowa z klientem będzie perfekcyjnym kontaktem z marką. Ten nowy przewodowy pakiet słuchawkowy jest wyekwipowany w funkcje dźwięku HD, głośnik szerokopasmowy, a także najkorzystniejszą w klasie funkcję redukcji szumów.
Dbaj o zadowolenie agentów Twojego centrum kontaktowego
pakiet Jabra BIZ 2300 dla centrów kontaktowych łączy w sobie lekką, lecz trwałą konstrukcję ze skromną i mistrzowską skandynawską estetyką. Komplet Jabra BIZ 2300 działa wyśmienicie, wygląda wyśmienicie i zapewnia prostą codzienną obsługę. Jest to komplet słuchawkowy gwarantujący komfort poprzez cały dzień.
zestaw słuchawkowy dla centrum kontaktowego wytworzony z myślą o długotrwałej eksploatacji
zestaw Jabra BIZ 2300 został opracowany z uwzględnieniem całkowitych kosztów posiadania. Oprócz niepodatnego na uszkodzenia wysięgnika obracającego się w zakresie 360 , a także przewodu wzmocnionego kewlarem, zestaw Jabra BIZ 2300 pozostał opracowany pod kątem niezwykle intensywnej eksploatacji w centrum kontaktowym.
pakiet słuchawkowy UC z funkcją obsługi połączeń na przewodzie
pakiet Jabra BIZ 2300 to pakiet słuchawkowy UC zaopatrzony w intuicyjne funkcje obsługi połączeń na przewodzie, które gwarantują wygodę i wysoką skuteczność pracy. Duże przyciski ze wskaźnikami LED usprawniają agentom odbieranie i kończenie połączeń, wstrzymywanie połączenia, wznawianie połączenia, ustawianie głośności albo wyciszanie rozmowy. Dodatkowo wszystkie przyciski są programowalne.
konstrukcja:
- Sposób noszenia: Pałąk na głowę
- Pałąk na głowę to w pełni dostosowywane akcesorium umożliwiające noszenie zestawu na głowie
- typ poduszki słuchawki: Pianka ochronna L, duże (L) poduszki słuchawki
Głośniki:
- Charakterystyka częstotliwościowa: hi-fi
- Głośniki o częstotliwości hi-fi emitują dźwięki w zakresie odpowiednim do realistycznego odtwarzania dźwięku, np. Muzyki
Ochrona przed hałasem:
- Protectionlevel 3
- Protectionlevel 4
- Normy UE dotyczące hałasu w środowisku pracy: PeakStop
- Protectionlevel 1
- Protectionlevel 2
- Cyfrowe przetwarzanie sygnału: Tak
- Cyfrowe przetwarzanie sygnału (Digital Signal Processing, DSP) to technika, która cyfrowo optymalizuje głos i muzykę i redukuje efekt echa
Mikrofon:
- wariant mikrofonu: Redukcja szumów
- podwyższa jakość rozmów poprzez wyeliminowanie szumów z otoczenia.
- Czułość mikrofonu: charakterystyczna (E-STD)
- standardowa (STD) czułość mikrofonu jest porównywalna z tą w charakterystycznych słuchawkach telefonicznych i można ją spotkać w większości urządzeń telefonicznych.
- rodzaj wysięgnika: sprężysty
- Mikrofon z funkcją redukcji szumów o nadzwyczajnej efektywności – genialnie pasuje do otwartych, hałaśliwych przestrzeni biurowych. Wysięgnik można złączyć do wymagań użytkownika.
Zdalna obsługa połączeń:
- Jabra PC Suite: Tak
Program Jabra PC Suite pozwala na zdalną obsługę połączeń przy użyciu zestawów słuchawkowych Jabra i systemów UC, a także telefonów programowych IP najnowszej generacji. Użytkownicy zestawów bezprzewodowych mogą kończyć połączenia z dala od biurka i telefonu programowego. W sytuacji przewodowego zestawu słuchawkowego, program Jabra PC Suite oferuje szereg funkcji do zdalnej obsługi połączeń, z których można korzystać bezpośrednio przy użyciu zestawu albo pilota na przewodzie. Płynne łączenie zestawu słuchawkowego z telefonem programowym zapewnia użytkownikom możliwość poruszania się i wykonywania innych zadań podczas prowadzenia rozmowy. To z kolei prowadzi do podwyższonej wydajności i lepszej ergonomii codziennej pracy.