Nowa, zaktualizowana i zwiększona wersja światowego bestsellera!
Co oddziałuje na nasze decyzje? Co sprawia, że przystajemy na czyjąś propozycję? Jak przekonać kogoś do swych racji? Dlaczego prośba wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana nieco inaczej okazuje się skuteczna? Jak się obronić przed nieetycznymi próbami wywierania wpływu? W najnowszym wydaniu Wywierania wpływu na ludzi, zaktualizowanym i wzbogaconym o mnóstwo nowych treści, Robert B. Cialdini tłumaczy to w atrakcyjny, kompleksowy i istotnie obrazowy sposób. Kultowy bestseller został poszerzony o dużo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią „tak". Demonstruje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach jednocześnie biznesowych, jak i rutynowych w uczciwy, etyczny sposób. Prezentuje pozornie zawiłe mechanizmy w nad wyraz jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszelkich, którzy chcą rozszerzyć swoją sprawność w biznesie i w relacjach. W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły i podlegamy ich oddziaływaniu w rutynowych interakcjach – nie za każdym razem o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo współczesnego życia nierzadko uniemożliwia nam skrupulatną analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp technologiczny pociągnął za sobą także przyrost informacji, wiedzy i możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie mechanizmów wywierania wpływu i opanowanie umiejętności korzystania z nich i reagowania na najróżniejszego typu nieuczciwe praktyki. W książce coś dla siebie znajdą równocześnie ci, którzy chcą wpływać na innych, jak i ci, którzy pragną zrozumieć, jak inni wpływają na nich.