Chcesz dowiedzieć się jak rozszerzyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania użytkowanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego zjawiska, jakim jest zróżnicowanie pokoleń. Aktualnie na rynku pracy znajdują się cztery pokolenia pracowników: BB, X, Y i Z. Różnią się one: podejściem do pracy, postawami i relacjami między najstarszym i najmłodszym pokoleniem i wymogimi względem pracodawcy. W książce Motywowanie pracowników rozmaitych pokoleniowo przedstawiono i dogłębnie przenalizowano następujące kwestie: tradycyjne i współczesne rozwiązania wykorzystywane w obszarze motywowania, w tym systemy kafeteryjne, koncepcjework-life balance, a także koncepcję hygge, metody pomiaru zaangażowania i lojalności pracowników i możliwości i sposoby ich rozszerzenia, postawy i wymogi wobec pracy pracowników różnorodnych pokoleniowo, w tym pokolenia BB, X, Y i Z - ich postaw i oczekiwań wobec pracy zawodowej, jak również zidentyfikowanie wyzwań, jakie niesie ich współistnienie w organizacji. Niewątpliwym atutem publikacji są wyniki badań własnych Autorki przeprowadzone na próbie 1100 pracowników. Pracę wieńczą oryginalne, wartościowe i użyteczne rekomendacje skierowane do przedsiębiorców w zakresie motywowania pracowników różnych pokoleniowo. Tytuł Motywowanie pracowników najróżniejszych.. W.2 Autor Joanna Nieżurawska-Zając Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026796 ISBN 9788381026796 Kategoria Literatura, Psychologia liczba stron 424 Format 235x165 mm Rok wydania 2023