Leadwerks Game Engine to najprostszy sposób na tworzenie gier 3D i doświadczeń VR. Dowiedz się wszystkiego, czego Ci trzeba, dzięki kompleksowym samouczkom. Twórz gry za pomocą najmocniej instynktownego systemu tworzenia gier na świecie. Sprzedawaj swoje gry na licencji royalty-free lub udostępniaj je światu za darmo.Naucz się wytwarzać własne gry bez tantiemZapewniają dużo dokumentacji i samouczków video, które przeprowadzą Cię przez kolejne etapy tworzenia własnych gier 3D. Leadwerks to idealna ścieżka do przejścia od totalnego nooba do profesjonalnego twórcy gier. A kiedy opublikujesz swoją komercyjną grę, nie musisz płacić żadnych tantiem.Nowa globalna iluminacja i efekty wolumetryczneLeadwerks Game Engine 4.1 wprowadza sondy środowiskowe do globalnego oświetlenia i odbić, wraz z wolumetrycznymi efektami świetlnymi, a wszystko to w łatwym do kontrolowania i instynktownym interfejsie. Dzięki czemu tworzenie gier z niesamowitą grafiką jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.System malowania roślinnościLeadwerks Game Engine 4 wprowadza jedyny w swoim typu system roślinności do obsługi ogromnych ilości liści. Zamiast przechowywać każdą instancję w pamięci, nowy system wykorzystuje algorytm dystrybucji do dynamicznego obliczania wszystkich stosownych instancji w każdej klatce dla renderowania i fizyki. Pozwala to na tworzenie ogromnych, gęsto upakowanych scen przy nieznacznym narzucie. Rezultaty są niesamowicie prędkie, produktywne i łatwe w użyciu.progresywna grafikaLeadwerks sprawia, iż grafika AAA jest osiągalna dzięki sprzętowej teselacji, shaderom geometrii i odroczonemu rendererowi z maksymalnie 32-krotnym MSAA. Renderer na nowo definiuje czas rzeczywisty z jakością obrazu bardziej przypominającą renderowanie cg niżeli gry czasu rzeczywistego z przeszłości. Zastosowanie OpenGL 4.0 zagwarantuje grafikę równoważną DirectX 11, z wieloplatformową obsługą różnych systemów operacyjnych, w celu przyszłej rozbudowy.zaimplementowane narzędzia do projektowania stopniTwórz stopnie gry od podstaw bezpośrednio w edytorze, korzystając z konstruktywnej geometrii brył. Narzędzia te upraszczają szkicowanie projektów i wprowadzanie pomysłów w życie. Każdy może stwarzać własne światy gier w Leadwerks, bez konieczności bycia ekspertem w tej dziedzinie.Zintegrowany edytor skryptów LuaJęzyk Lua został zintegrowany z Leadwerks, ponieważ sprawdził się w setkach komercyjnych gier, takich jak Crysis, World of Warcraft i Garry's Mod. Lua płynnie integruje się z natywnym kodem, umożliwiając prędkie prototypowanie i natychmiastową kontrolę. Zaimplementowany debugger pozwala wstrzymać grę, przejść przez kod i sprawdzić każdą zmienną w programie w czasie rzeczywistym. Lua jest świetny dla początkujących, a zintegrowany kompilator Just-In-Time (JIT) zapewnia prędkie działanie gier w miarę ich rozwoju. (Należy pamiętać, iż obsługa programowania C++ wymaga DLC kanon Edition).Wizualny schemat blokowy dla innowacyjnej mechaniki gryUnikalny wizualny graf przepływu umożliwia projektantom konfigurowanie mechaniki gry, budowanie interakcji i projektowanie zaawansowanych sekwencji skryptowych bez dotykania linii kodu. System flowgraph płynnie łączy się ze skryptem Lua, umożliwiając programistom skryptów ujawnianie własnych funkcji i dodawanie nowych możliwości do rozgrywki.Licencja Royalty-FreeTworzone przez Ciebie gry należą do Ciebie. Możesz w nie grać, sprzedawać je, rozdawać i robić z nimi, co tylko zechcesz. Nigdy nie zostaniesz obciążony tantiemami za jakąkolwiek grę produkowaną w Leadwerks. A ponieważ opierają się one wyłącznie na bezpłatnych bibliotekach oprogramowania pośredniczącego rodzaju open source, nigdy nie musisz martwić się o zakup drogich licencji od stron trzecich.