AppGameKit Studio to w pełni ergonomiczny zestaw narzędzi do tworzenia gier. W AppGameKit Studio na nowo zaprojektowano interfejs użytkownika do tworzenia gier z przestrzenią roboczą rodzaju "wszystko w jednym". Możesz dzisiaj błyskawicznie przeciągać i upuszczać zasoby, by wizualizować swoje sceny, kodować przy pomocy AppGameKit Script,oglądać multimedia aplikacji, uruchamiać sesje debugowania na żywo, uzyskiwać dostęp do pomocy online i dużo więcej. AppGameKit Studio pozwala, za pomocą kilku prostych kliknięć, ekspresowo publikować swoje gry na Steam, iOS, Android i w wielu innych miejscach! Pokaż swoje aplikacje i gry milionom potencjalnych graczy i spraw, żeby Twoja stała się kolejnym wielkim hitem.IDEZaprojektowany i zbudowany od podstaw, by w pełni obsługiwać język skryptowy AppGameKit - edytuj sporo projektów jednocześnie i ustaw układ, który nadaje się do Twojego przepływu pracy.EdycjaPotężne narzędzia do edycji pomagają w prędkim i wydajnym kodowaniu - takie jak pomoc w automatycznym uzupełnianiu poleceń lub ergonomiczny tryb piaskownicy, w którym można ekspresowo wypróbować testy kodu.kombinacjaDzięki prędkiemu środowisku programistycznemu i testowemu możesz raz zakodować swoje aplikacje, a następnie skompilować je niemal natychmiast w celu przetestowania na komputerze albo przesłania poprzez Wi-Fi na urządzenia mobilne.PomocPomoc jest za każdym razem pod ręką dzięki nowemu zintegrowanemu oknu pomocy. Zintegrowane wyszukiwanie sprawia, że znalezienie potrzebnej porady spomiędzy setek udokumentowanych poleceń to pestka. Możesz nawet przeciągać i upuszczać polecenia z pomocy bezpośrednio do przestrzeni kodu źródłowego!DebuggerŁatwe znajdowanie i naprawianie błędów dzięki nowym funkcjom debugowania na żywo i rozbudowanej obsłudze listy obserwowanych.przeglądarka zasobówWizualizuj i zarządzaj zasobami multimedialnymi za pomocą okna oglądarki zasobów - przeglądaj multimedia, takie jak obrazy, modele 3D i pliki tekstowe i słuchaj plików dźwiękowych i muzycznych.ShaderyGłębsza integracja shaderów z edycją i testowaniem shaderów w edytorze - shadery OpenGL i Vulkan są w pełni obsługiwane.VulkanNowy silnik graficzny renderujący Vulkan zapewni aplikacjom większą prędkość działania, modernizację i przyszłościowe rozwiązania.WieloplatformowośćTwórz aplikacje na urządzeniach PC, Mac albo Linux, a następnie eksportuj je w celu uruchomienia na platformach PC, Mac, Linux, iOS i Android.Edytor scenDzięki zintegrowanemu edytorowi scen, przeciąganie i upuszczanie zasobów 2D w celu tworzenia i wizualizacji scen w aplikacji jest dziecinnie proste. Eliminuje to konieczność zgadywania w trakcie kodowania i natychmiast ukazuje prawdziwą reprezentację tego, jak aplikacja będzie wyglądać w wielu rozdzielczościach sprzętów.