Gestor GT to komfortowy i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Sprawnie wspiera zróżnicowanego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając efektywność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być użytkowany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT dedykowany jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. W dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest również przydatnym narzędziem dla menedżerów.
Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie skategoryzowane w systemie informacje dotyczące klientów. Pozwala precyzyjnie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki temu osiągalne jest lepsze przypasowanie działań do mocnych osób. Upraszcza podejmowanie stosownych decyzji i przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie zróżnicowanych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, aby zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną wydajność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także nieskomplikowane wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze atuty Gestora GT:
- szybki dostęp do wszelkich danych dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz ukazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany moduł poczty elektronicznej - samoczynne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów i pól autotekstu;
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość przydzielania zadań i sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
- liczne zestawienia (m.in. Lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, sprawność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. Sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
- możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. Dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek prędkiego dodawania obiektów);
- powiązania - możliwość tworzenia relacji pomiędzy obiektami, takimi jak konsumenci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka dokumentów;
- schowek, w którym można przechowywać najróżniejsze obiekty (np. Zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego użycia;
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
- komfortowy system notatek;
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika i prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.