Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami, a także zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, gwarantując większą sprawność i skuteczność.
Gestor nexo pozwala na m.in: ewidencjonowanie szczegółowych informacji klientów wraz z historią kontaktów, pokazujenie i negocjowanie ofert, a także prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa ponadto w obszarze we wnętrzufirmowym, organizując i ułatwiając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, obserwować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe).
Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo zezwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji nietrudne przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora nexo:
o przechowywanie i nieskomplikowane wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie informacji klientów z uwzględnianiem danych pokaźnych dla CRM;
o ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, stworzonych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
o definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
o wszechstronna obsługa ofert dla klientów oraz wielu ofert w ramach jednego cyklu ofertowania, a także ich zbiorcze generowanie;
o przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
o obsługa wielu walut na ofertach;
o planowanie i użytkowanie promocji;
o planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) równocześnie dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
o przypomnienia o zaplanowanych działaniach i rejestrowanie czasu wykonania działań;
o planowanie i wykonywanie akcji samoczynnych w działaniach;
o możliwość wymiany danych między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, a także procesach ofertowych;
o ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych);
o wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
o przystępne zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez zastosowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
o tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z wykorzystaniem autotekstów;
o narzędzia upraszczające obsługę e-maili – m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
o system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
o biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf);
o oznaczanie obiektów flagami;
o możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
o możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
oczekiwania systemowe
komputer z procesorem Core2Duo;
4GB pamięci operacyjnej RAM;
system operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy (zalecany Windows 7 albo nowszy);
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 (albo wersja wyższa) z zainstalowanym komponentem Full-Text Search.