Program Rachmistrz GT służy do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), może również być wykorzystany przez płatników podatku zryczałtowanego. PROMOCJA Do każdego programu Rachmistrz GT darmowo dodajemy usługę e-Archiwizacji 10 GB na 12 miesięcy i jednolity Plik Kontrolny - vademecum w wersji elektronicznej.
Kupujesz i rejestrujesz promocyjny program oznaczony specjalną naklejką. Po rejestracji dostajesz e-maila z informacją, iż możesz gratisowo skorzystać z usługi e-Archiwizacji i adekwatnego szkolenia.
Wiadomość będzie także zawierała link do strony, poprzez którą trzeba zgłosić chęć otrzymania tych usług. Trzeba to zrobić do 31 grudnia 2019. InsERT dostarcza obie usługi w wersji elektronicznej. Najczęściej stosowany jest w niepokaźnych przeciętnych firmach a główne korzyści z zastosowania księgowości w formie elektronicznej uzyskuje się po połączeniu z systemem do obsługi sprzedaży (adekwatnym rozwiązaniem jest korzystanie z programu Subiekt GT, lecz istnieje możliwość importu informacji także z innych programów w standardzie EDI++) Program prowadzi księgę przychodów i rozchodów lub ewidencję podatku zryczałtowanego, jak w dodatku rejestry dodatkowe: ewidencję zakupów VAT ewidencję sprzedaży VAT kompleksową ewidencję pojazdów ewidencję środków trwałych W systemie zaimplementowano obsługę wynagrodzeń, ewidencję umów (cywilnoprawnych i umów o pracę), wystawianie deklaracji skarbowych, deklaracji ZUS a także prowadzenie potrzebnych kartotek.
Istnieje możliwość ręcznego księgowania dokumentów w programie, jednak główne zalety pojawiają się przy samoczynnym imporcie informacji z systemu obsługi handlowej (np.programu Subiekt GT). Pierwszym krokiem automatyzacji tego cyklu jest określenie tzw.schematów importu, czyli zdefiniowanie w jaki sposób (w jakie kolumny KPiR) będą zaksięgowane poszczególne zdarzenia.
cykl ten jest jednorazowy i później już program wszelkie księgowania realizuje w pełni automatycznie. Zaletą Rachmistrza GT jest interfejs użytkownika, który został przemyślany w taki sposób, by maksymalnie uprościć obsługę programu.
Podobnie jak w pozostałych produktach linii GT zastosowano system rozwijalnego menu gdzie pogrupowano wszystkie podstawowe zdarzenia biznesowe. Praca z zakładkami i możliwość dobrania widoków do własnych potrzeb to kolejne mocne strony Rachmistrza.
istotną cechą programu jest rozbudowana funkcjonalność dotycząca sprawozdawczości i raportowania. Znajdziemy tu podstawowe funkcje takie jak tworzenie deklaracji PIT czy ZUS, obsługę elektronicznych deklaracji skarbowych (w tym korekt i załączników), możliwość realizacji wydruków przelewów.
Kolejną ważną, z punktu widzenia osoby odpowiedzialnej za zarządzanie firmą osoby, funkcjonalnością są bardzo rozbudowane raporty. Wystarczy dosłownie kilka chwil by dokonać przekrojowej analizy działalności firmy.
A jeśli dany raport nie występuje, za każdym razem istnieje możliwość stworzenia kolejnego. Podobnie jak w przypadku innych produktów Insertu, tak i w przypadku Rachmistrza GT widoczny nacisk kładziony jest na zgodność programu z obowiązującymi (i zmieniającymi się) przepisami.
firma z Wrocławia za każdym razem staje na wysokości zadania i poprawki przystępne są szczególnie ekspresowo i co wyjątkowo znaczne, zawsze są dopracowane. Klienci nie są więc traktowani jak,,testerzy oprogramowania" jak to jest w przypadku niektórych rozwiązań z którymi przyszło nam już pracować.
niebanalnym rozwiązaniem jakie zastosowano w sytuacji Rachmistrza GT jest możliwość pracy w firmie rozproszonej geograficznej. Ma to niebagatelne znaczenie dla firm o kilku oddziałach albo punktach. Program współpracuje z całą linią produktów serii GT, przy czym oczywiście ze względu na swój charakter, główna zamiana informacji odbywa się z programem handlowo-magazynowym (Subiekt GT) i kadrowo-płacowym (Gratyfikantem GT).
Jeśli jesteśmy wymagającym użytkownikiem możemy wyposażyć Rachmistrza w zestaw dodatkowych funkcjonalności dokupując tzw.Plusy (Czerwony Plus, Niebieski Plus, Zielony Plus) czy dokupując Sferę - która to pozwoli w nieskomplikowany sposób,,otworzyć" Rachmistrza GT na inne, dowolne aplikacje.
Rachmistrz współpracuje z programem Płatnik, automatyzując proces zamiany informacji z ZUS. Jeśli potrzebujemy nietrudnego w obsłudze programu do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu, czy też rozważamy budowę kompletnego systemu informatycznego pokrywającego większość procesów biznesowych marki, to w oparciu o architekturę linii GT jesteśmy w stanie efektywnie i niedrogo zrealizować nasze zamierzenia.
Instalacja programu jest łatwa - sprawdź: Najważniejsze parametry prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości); prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów; prowadzenie ewidencji danych pojazdów stosowanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów i ewidencji przebiegu pojazdów; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów; prowadzenie kartoteki kontrahentów, a także wspólników (indywidualne właściwości dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy); rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych, a także umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych i wypłat (w tym możliwość samoczynnego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń); naliczanie, wydruk i pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z potrzebnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR; Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną; wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) Zalecane wymogi systemowe komputer z procesorem minimum 1 GHz (zalecane 2 GHz albo więcej); minimum 512 MB pamięci RAM (zalecane 1 GB lub więcej); system operacyjny Microsoft Windows 7, 8, 10 (albo nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0 (albo nowszy); około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej i około 1 GB dla serwerowej; dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005, 2008 albo 2012 - darmowa wersja Microsoft SQL Server Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości skategoryzowanych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci namawiamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server); dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
Główne dane: Wersja językowa Polska Wersja produktu BOX liczba stanowisk nieograniczona/30* typ licencji Komercyjna Ważność licencji Wieczysta pakiet aktualizacji w cenie Tak - 3 miesiące Wsparcie technologiczne Tak - 3 miesiące Uwagi *Licencja umożliwia pracę na nieograniczonej ilości stanowisk komputerowych.
Wersja dla biur rachunkowych pozwala obsługiwać do 30 podmiotów (na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych), dla obszerniejszej liczby należy wykupić uzupełniającą licencję (kolejne 10 podmiotów);