Ulepsz swój kreatywny przepływ pracy dzięki najnowszym narzędziom i funkcjom! Black Ink gromadzi teraz nowy pasek narzędzi, wypełnienie kubełkowe, magiczną różdżkę, wyskakujące okienko koloru, kolor globalny, operatora kafelkowania i mnóstwo więcej. Prosto przenieś swoją sztukę na wyższy poziom!Uwolnij swoje artystyczne umiejętności dzięki Black InkOprogramowanie do rysowania, które na nowo definiuje granice kreatywności. Odkryj zupełnie nowy świat narzędzi i technik, aby podnieść swoje wrażenia z rysowania, jak nigdy dotąd.Lepszy sposób projektowaniaAby rozszerzyć wydajność i kreatywność, zachowaj oryginalny rysunek, połącz go z operatorami warstw i wizualizuj wynik. Przywitaj się z mocą systemu warstw węzłowych!oryginalne podejście do pędzliSilnik pędzli Black Ink został zaprojektowany tak, żeby zapewnić najistotniej naturalne wrażenia podczas rysowania przy użyciu wszelkich rodzajów pędzli. Dzięki solidnym narzędziom do tworzenia pędzli można ponadto dostosować podstawy, dostosować, zdefiniować świeże zachowanie parametrów, zarządzać pędzlami, a dla bardziej nowoczesnych użytkowników kodować własne oryginalne pędzle.nowe doświadczenie pulpituDoświadcz najwyższej prędkości i wydajności dzięki renderowaniu opartemu na GPU w Black Ink. Momentalna technologia renderowania oprogramowania nie tylko zagwarantuje zniewalające efekty wizualne, lecz także zasila nasz interfejs użytkownika, zapewniając niesamowicie responsywne i komfortowe wrażenia twórcze. Pożegnaj się z opóźnieniami i przywitaj się z zupełnie nowym poziomem cyfrowego artyzmu.Stały wymiar pędzlaRozmiar pędzla automatycznie dostosowuje się do poziomu powiększenia, co jest bardzo {pomocn|przydatn)e podczas szkicowania wstępnych pomysłów lub płynnego i wydajnego kolorowania.Bez wygładzaniaUproszczenie pociągnięcia pędzlem poprzez zmiękczenie linii. Idealny do unikania chwiejnych linii lub uzyskiwania bardziej kontrolowanych krzywych.Prosta linia i kąt nachyleniaUżyj dowolnego pędzla do linii prostych i dostosuj linię, przechodząc nad nią ponownie i definiując punkty połączenia ze strefą przyciągania i przejściem linii. Zdefiniuj ograniczenia kątowe dla rysunków linii.