FileCenter zmienia pulpit systemu Windows w maszynę do edycji i zarządzania dokumentami. Konwertuj dokumenty papierowe na przeszukiwalne pliki PDF, edytuj je i przechowuj w spójnej strukturze folderów na później. Co najlepsze, możesz odzyskać dowolny dokument za pomocą prostego wyszukiwania. Gotowy do uporządkowania dokumentów i wyeliminowania nadmiaru papierkowej roboty?Jedno centralne centrum dokumentacji biurowejJeśli chodzi o organizację plików, OCR, skanowanie, konwersję PDF i bezpieczne udostępnianie... FileCenter zagwarantuje proste,solidne aplikacje, które są proste do zrozumienia i jeszcze łatwiejsze w użyciu.Zarządzanie i organizowanie plików przy pomocy "e-file cabinets"Wprowadź elektroniczną szafkę na dokumenty. Dzisiaj możesz organizować swoje pliki, skanować dokumenty papierowe, edytować pliki PDF i przeszukiwać archiwa za pomocą jednego prostego interfejsu.Foldery są zawsze spójneTwórz dowolne struktury folderów i przekształcaj je w szablony wielokrotnego korzystania dla całego zespołu. Twórz je tak proste albo szczegółowe, jak Ci potrzeba, z zagnieżdżonymi folderami o wielu warstwach.Nirwana dokumentówŁatwe skanowanie, zarządzanie i zabezpieczanie dokumentów i paragonów.elastyczne opcje płatnościWybierz model płatności, który najbardziej Ci odpowiada: jednorazowy zakup nieskomplikowane płatności miesięczne.Edytor PDFEdytuj, skanuj, zarządzaj, organizuj i twórz pliki PDF w FileCenter.Bezproblemowa integracjaPełna kompatybilność z większością aplikacji Windows, w tym Word, Excel i Powerpoint.Kompatybilność z chmurąWspółpracuje z popularnymi usługami w chmurze, takimi jak Google Drive, OneDrive i Dropbox.