W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki temu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnorodnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również świeże zagadnienia, które pojawiły się najczęściej w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, lecz także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa. Adresaci: Publikacja dedykowana jest dla prawników praktyków, a także studentów prawa i osób zajmujących się działalnością reklamową, public relations, jak także przedsiębiorców zainteresowanych możliwościami zgodnego z prawem reklamowania się. Książka będzie {pomocn|przydatn)a również studentom innych kierunków i słuchaczom studiów podyplomowych.