Tom 23. Linii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Prezentowany zbiór artykułów pokazuje wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszelkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym również kontekście książka ta formuje mosty pomiędzy właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej."
prof. Dr hab. Jerzy Olędzki
Podtytuł: między teorią a praktyką
seria cyklu: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
ISBN: 9788375454994
Kod paskowy: 9788375454994
Redakcja: Jupowicz-Ginalska Anna
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 29692
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 218
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.33
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka