Copywriterem być każdy może. Ty także!Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Zwykle są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany.
firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, towaru albo usługi.Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego...
oraz oczywiście jego kompetencje.By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani mieć optymalnych zaświadczeń, dokumentów albo świadectw odbycia kursów. Tyle iż w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.Ten, kto potrafi efektywnie żonglować słowami, będzie korzystnie zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą korzystne, skończy w tłumie setek innych copywriterów.A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać produktywne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!Z książki dowiesz się:- Kim jest copywriter?- Jak przygotować się do pracy copywritera?- Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?- Jak produktywnie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?- Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?- Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?Łap za książkę i bądź kontent, wytwarzając content![O autorze]Marcin Cichocki - właściciel agencji copywriterskiej Kuźnia Treści.
Jego teksty były publikowane na łamach Business Insidera, Gazety Wyborczej i w portalach Rp.pl czy Wprost.pl. Pisał m.in. Dla Allegro, Polskich Składów Budowlanych, InterMarche, Morele.net czy Dako.
Z copywritingiem związany jest od 2015 roku. Zaczynał w branży jako podwykonawca innego copywritera. Metodycznie szlifował warsztat, uczył się technik marketingowych oraz poznawał środowisko biznesowe.
Po roku założył własną działalność copywriterską, która z czasem przekształciła się w prężnie działającą agencję. Autor przeszedł niemal całą ścieżkę kariery copywritera i z ochotą dzieli się swymi doświadczeniami oraz wiedzą o copywritingu i content marketingu w prowadzonych kursach, szkoleniach i konsultacjach i na blogu swej agencji: kuzniatresci.pl