Prowadzisz biuro rachunkowe i zależy Ci na bezpieczeństwie i ograniczaniu ryzyk związanych z prowadzeniem tego rodzaju działalności? Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa prowadzonej działalności jest nad wyraz ważne jednocześnie dla biura rachunkowego, jak i dla jego klientów. W publikacji "Bezpieczne biuro rachunkowe" przedstawiono to zagadnienie, koncentrując się na trzech kluczowych kwestiach, którymi są: bezpieczeństwo prawne - rozumiane jako jasna relacja z klientem i pracownikiem biura, zdefiniowane zakresy odpowiedzialności wszelkich stron i zminimalizowanie konsekwencji błędów; bezpieczeństwo fizyczne - rozumiane jako bezpieczeństwo lokalu, w którym prowadzona jest działalność, sprzętu, dokumentów i procedur obowiązujących pracowników; bezpieczeństwo informacji - rozumiane jako zabezpieczenie przed utratą, kradzieżą lub wyciekiem poufnych danych klientów. Autorzy wskazują w poradniku na korzyści wynikające z wdrożenia strategii bezpieczeństwa, a także zachęcają do ciągłego doskonalenia praktyk służących ochronie przed zagrożeniami i minimalizowaniu ryzyka. Zawarte w książce wyjaśnienia i wskazówki są poparte funkcjonalnymi przykładami. Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem dla biur rachunkowych, ukierunkowanym na zrozumienie, wdrażanie i utrzymanie strategii bezpieczeństwa w celu ochrony klientów, a także reputacji biura. Zainteresuje z reguły właścicieli biur rachunkowych, a także pracujących w nich specjalistów.