Navy 6.0 ma niesamowite funkcje - jest bezobsługowy i wyjątkowo cichy i najistotniejszy. Współpracując z naszą wytworną baterią linii E, zapewnia świetną wydajność, a także oferuje wygodę połączenia równoległego rozszerzając zasięg.
Możemy połączyć aż do 8 akumulatorów!
komplet mieści:
Kompletny silnik, przewód przyłączeniowy wraz z wyłącznikiem zasilania, Propelery o dwóch skokach, komplet narzędzi, Instrukcje obsługi.
Navy 6.0 jest gotowy do skomplikowanych zadań, takich jak napędzanie 4-tonowej łodzi. Może zrobić wszystko, co zaburtowy silnik benzynowy o mocy 9,9 KM,zapewnia większe przyspieszenie.
Zasięg jest obfitym wyzwaniem dla każdego elektrycznego układu napędowego. Przekraczamy granicę zasięgu dzięki konstrukcji śmigła, inteligentnemu zarządzaniu akumulatorem, nieprzeciętnej pojemności akumulatora w kompaktowych wymiarach, obudowie silnika CFD i wielu innym..
Bateria linii E to coś więcej perfekcyjna objętość. Została zaprojektowana specjalnie dla naszej kolekcji Navy i może rozładowywać się przy maksymalnym prądzie przez mnóstwo godzin. Wygląda dobrze, a działa jeszcze lepiej.
Navy 6.0 to bezobsługowy elektryczny silnik zaburtowy. Nigdy nie musisz się martwić o naprawę lub konserwację. Jakość wykonania jest tak bezawaryjna, że możesz odpocząć i cieszyć się czasem na wodzie!
marka ePropulsion jest zaangażowana, żeby dostarczyć organiczny układu napędowy dla łodzi, pomagając złagodzić problemy środowiskowe, z którymi mamy dziś do czynienia.
* informacje dotyczące produktywności opierają się na 12-stopowej aluminiowej łodzi z jedną osobą, zasilaną poprzez jedną baterią E175, w spokojnej wodzie jeziora
Hydrogeneracja
Navy 3.0 / 6.0 Evo pozwala na odzyskiwanie energii elektrycznej z wiatru i wody dzięki funkcji hydrogeneracji. EPropulsion jest pionierem w zakresie innowacji elektrycznych silników zaburtowych i poświęcamy się zrównoważonemu żeglowaniu.
*informacje dotyczące hydrogeneracji oparte są na rzeczywistych testach z zainstalowaną płytą antywentylacyjną.
*Navy 6.0 Evo jest testowany z trójłopatowym aluminiowym śmigłem 12,6″ x 8,7″, które można było zamówić osobno.
Podstawowe dane techniczne
Sterowanie
Silniki serii EVO mogą być sterowane z kilku stanowisk, czterema najróżniejszymi rozwiązaniami.
- Manetka boczna z oddzielnym wyświetlaczem- Evo Side Mount Control
- Manetka górna - Evo Top Mount Control
- Manetka podwójna - Dual Controller (użytkowana do jednoczesnej kontroli dwóch silników)
element sterujący należy zamawiać oddzielnie
Baterie
Zalecamy wybór oryginalnej baterii ePropulsion. Akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy 48V E-Series to nieprzeciętne rozwiązanie dla Twojego elektrycznego silnika zaburtowego Navy.
Należy pamiętać o doborze adekwatnej baterii nieznacznej:
Silniki 1.0 - bateria Spirit albo E40
Silniki 3.0 - bateria E80 (można zastosować dwie baterie E40 połączone równolegle)
Silniki 6.0 - bateria E175 (można użyć dwie baterie E80 połączone równolegle)
Niedozwolone jest stosowanie mniejszych baterii ze względu na długotrwały prąd rozładowywania!
Baterie innych producentów i typów
Warto zwrócić uwagę, iż nasza oryginalna bateria z serii E ma najlepszą cenę jednostkową na rynku.
Akumulatory z kolekcji E ważą o 70% mniej aniżeli akumulatory kwasowo-ołowiowe o równoważnej pojemności użytkowej i kosztuje 50% w sytuacji pięcioletniego używania.
Ze względu na brak kompatybilności komunikacji z bateriami innych producentów, silnik ePropulsion nie może uzyskać dostępu do stanu baterii w czasie rzeczywistym i jego praca może okazać się ograniczona. Nie uzyskamy np. Informacji o czasie pozostałej pracy.
Jeśli jednak nadal wolisz baterie litowe albo kwasowo-ołowiowe innych firm należy zwrócić uwagę na właściwości.
-Nominalne napięcie akumulatora powinno wynosić 48V.
-Ciągły prąd rozładowania powinien przekraczać
25A dla Navy 1.0 Evo,
62.5A dla Navy 3.0 Evo
125A dla Navy 6.0 Evo.
Wsparcie technologiczne
Jeśli Ci potrzeba więcej wiedzy, nasz Blog będzie cały czas uzupełniany o nowe dane, testy i porady.
Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu sklep@elekrtykajachtowa.pl