Navy 3.0 ma niesamowite funkcje - jest bezobsługowy i wyjątkowo cichy. Współpracując z naszą luksusową baterią linii E, zapewnia nadzwyczajną wydajność, a także proponuje wygodę połączenia równoległego zwiększając zasięg.
Możemy zbratać aż do 8 akumulatorów!
zestaw zawiera:
Kompletny silnik, kabel przyłączeniowy wraz z wyłącznikiem zasilania, Propelery o dwóch skokach, komplet narzędzi, Instrukcje obsługi.
Navy 3.0 jest gotowy do niełatwych zadań, takich jak napędzanie 3-tonowej łodzi. Może zrobić wszystko, co zaburtowy silnik benzynowy o mocy 6 KM,zapewnia pokaźniejsze przyspieszenie.
Zasięg jest znacznym wyzwaniem dla każdego elektrycznego układu napędowego. Przekraczamy granicę zasięgu dzięki konstrukcji śmigła, inteligentnemu zarządzaniu akumulatorem, perfekcyjnej objętości akumulatora w kompaktowych rozmiarach, obudowie silnika CFD i wielu innym..
Bateria serii E to coś więcej nadzwyczajna pojemność. Została zaprojektowana specjalnie dla naszej kolekcji Navy i może rozładowywać się przy maksymalnym prądzie przez mnóstwo godzin. Wygląda korzystnie a działa jeszcze lepiej.
Navy 3.0 to bezobsługowy elektryczny silnik zaburtowy. Nigdy nie musisz się martwić o naprawę lub konserwację. Jakość wykonania jest tak niezawodna, że możesz odpocząć i cieszyć się czasem na wodzie!
producent ePropulsion jest zaangażowana, aby dostarczyć ekologiczny układu napędowy dla łodzi, pomagając złagodzić problemy środowiskowe, z którymi mamy dziś do czynienia.
Osiągi:
* dane dotyczące sprawności opierają się na 12-stopowej aluminiowej łodzi z jedną osobą, zasilaną przez jedną baterią E80, w spokojnej wodzie jeziora
Hydrogeneracja
Navy 3.0Evo pozwala na odzyskiwanie energii elektrycznej z wiatru i wody dzięki funkcji hydrogeneracji. EPropulsion jest pionierem w zakresie innowacji elektrycznych silników zaburtowych i poświęcamy się zrównoważonemu żeglowaniu.
*informacje dotyczące hydrogeneracji oparte są na rzeczywistych testach z zainstalowaną płytą antywentylacyjną.
Podstawowe dane techniczne
Sterowanie
Silniki kolekcji EVO mogą być sterowane z kilku stanowisk, czterema zróżnicowanymi rozwiązaniami.
- Manetka boczna z oddzielnym wyświetlaczem- Evo Side Mount Control
- Manetka górna - Evo Top Mount Control
- Manetka podwójna - Dual Controller (użytkowana do jednoczesnej kontroli dwóch silników)
składnik sterujący należy zamawiać oddzielnie
Baterie
Zalecamy dobór oryginalnej baterii ePropulsion. Akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy 48V E-Series to nadzwyczajne rozwiązanie dla Twojego elektrycznego silnika zaburtowego Navy.
Należy pamiętać o doborze odpowiedniej baterii śladowej:
Silniki 1.0 - bateria Spirit lub E40
Silniki 3.0 - bateria E80 (można użyć dwie baterie E40 połączone równolegle)
Silniki 6.0 - bateria E175 (można zastosować dwie baterie E80 połączone równolegle)
Niedozwolone jest używanie mniejszych baterii ze względu na długofalowy prąd rozładowywania!
Baterie innych producentów i typów
Warto zwrócić uwagę, że nasza oryginalna bateria z kolekcji E ma najkorzystniejszą cenę jednostkową na rynku.
Akumulatory z linii E ważą o 70% mniej aniżeli akumulatory kwasowo-ołowiowe o równoważnej objętości użytkowej i kosztuje 50% w sytuacji pięcioletniego używania.
Ze względu na brak kompatybilności komunikacji z bateriami innych producentów, silnik ePropulsion nie może uzyskać dostępu do stanu baterii w czasie rzeczywistym i jego praca może okazać się ograniczona. Nie uzyskamy np. Danych o czasie pozostałej pracy.
Jeśli jednak nadal wolisz baterie litowe lub kwasowo-ołowiowe innych firm należy zwrócić uwagę na właściwości.
-Nominalne napięcie akumulatora powinno wynosić 48V.
-Ciągły prąd rozładowania powinien przekraczać
25A dla Navy 1.0 Evo,
62.5A dla Navy 3.0 Evo
125A dla Navy 6.0 Evo.
Wsparcie technologiczne
Jeśli Ci potrzeba więcej wiedzy, nasz Blog będzie cały czas uzupełniany o nowe dane, testy i porady.
Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu sklep@elekrtykajachtowa.pl