Trek Session 9 to rower zjazdowy do zadań bojowych z konkretną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki temu zwinnie, pewnie i szalenie ekspresowo pokonasz nawet najostrzejsze trasy. Wykorzystuje najlepsze zawieszenie do DH, pierwszej klasy napęd i konkretne hamulce czterotłoczkowe SRAM Maven Ultimate. Trek Session 9 jest dla Ciebie, jeśli... Absolutnie. Kochasz. Prędkość. Szukasz solidnego roweru DH, który nadąży za Twoimi potrzebami. Chcesz inteligentnej, umożliwiającej szybszą jazdę konstrukcji zawieszenia, dzięki której zachowasz kontrolę, a do tego najwyższej klasy widelca, dampera i hamulców. Użyte technologie konkretna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku dampera RockShox Vivid Ultimate, amortyzator o skoku 200 mm RockShox Boxxer Ultimate ze sprężyną DebonAir+ i tłumieniem Charger 3, hamulce 4-tłoczkowe SRAM Maven Ultimate, napęd 7-biegowy SRAM X01 DH i kierownica z włókna węglowego. Jaki jest Session? Session to od zawsze słuszna maszyna do zjazdów. Teraz jeździ jeszcze ostrzej dzięki konstrukcji zawieszenia, która udoskonaloną przyczepność, więcej prędkości i praktycznie zero „kickbacku", czyli cofania pedałów przy pracy zawieszenia. Nasz najwyższy model wyekwipowany jest również w najwyższej klasy widelec, damper i hamulce. Dlaczego pokochasz Treka Session 9 Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback", czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla pokaźniejszej stabilności. Dzięki praktycznie zerowemu „kickbackowi" pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, istotnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków. Kompozycja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki temu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody. Dostosuj progresję zawieszenia poprzez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera — 20% dla wygodnej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej skuteczności Nasz nowy system doboru wymiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla idealnego dopasowania roweru DH. Specyfikacja techniczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, zastosowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, nieelastyczna oś przelotowa 157x12 mm, 200 mm skoku Widelec RockShox Boxxer Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3, przesunięcie 52 mm, BoostDH 110x20, Maxle Stealth, 200 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 250 x 72.5 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 200mm (602mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line DH 30, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost, 29 cali Koło tylne Bontrager Line DH 30, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager G5 Team Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50" Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60", Widelec: Patrz dane producenta Napęd Manetka SRAM X01 DH, 7 speed Przerzutka tylna SRAM X01 DH, średni wózek Korba SRAM X01 DH, DUB 83, zębatka ze stopu aluminium 34T, 165 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany Kaseta SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa Łańcuch SRAM PC-1110, 11-rzędowy Pedał Wellgo MG-1, korpus z magnezu, oś chromowo-molibdenowa, wymienne sworznie Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T, minimum 32T elementy Siodełko Verse Short Elite, drążone szyny z magnezu, szerokość 145 mm Sztyca Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm Stery FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8˝, dół 1,5" (w zestawie miski do regulacji geometrii) Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Maven Ultimate Tarcza hamulcowa rozmiar: R1, R2, R3 SRAM na 6 śrub, 200 mm rozmiar: R1, R2, R3 SRAM HS2, na 6 śrub, 220 mm wymiar tarczy Maks. Średnice tarcz hamulcowych - Rama: 220mm, min. 180mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca Waga Waga M - 18.10 kg / 39.91 lbs Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. Tabela rozmiarów rozmiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi R1 161-175 cm 76-82 cm R2 174-188 cm 82-88 cm R3 186-196 cm 87-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomien...