Trek Rail+ 9.9 to nasz najkorzystniejszy e-MTB enduro z włókna węglowego wyprodukowany na największe przygody. Jego mocna rama z włókna węglowego, 160 mm skoku usprawnionego zawieszenia RockShox i dostosowywana geometria pozwalają przystosować rower do sposobu i miejsca jazdy. Zaopatrzony jest w silnik Bosch CX Line przekazujący moc momentu na skuteczne pokonywanie podjazdów i ogromny wymienny zintegrowany akumulator RIB 2.0 o objętości 800 Wh. Całość dopełniają najkorzystniejsze elementy – takie jak koła z włókna węglowego i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX. Trek Rail+ 9.9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz szerokiego i pełnego mocy roweru elektrycznego zbudowanego z myślą o wielkich przygodach i bez oszczędzania na częściach. Ci potrzeba sporego skoku na skomplikowany teren, potężnego silnika do poskromienia podjazdów i ogromnego akumulatora, z którym pokonasz najdłuższe trasy. Usprawnienia posiadają ogromne znaczenie i chcesz posiadać najkorzystniejszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM oraz zawieszenie RockShox. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W), a także wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh. Widelec 160 mm RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 oraz damper RockShox Super Deluxe. Koła z włókna węglowego dopasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready Bontrager Line Pro 30, najkorzystniejszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX AXS zmieniający przełożenia płynnie choćby pod obciążeniem, hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Maven zatrzymujące momentalnie rower i sztyca regulowana RockShox Reverb AXS. Jaki jest Rail? Rail+ 9.9 to absolutna śmietanka wśród rowerów elektrycznych na perfekcyjne przygody. Zaopatrzony jest w usprawnione zawieszenie, solidny silnik rozprawiający się prosto z wielkimi podjazdami oraz pojemny akumulator na niezliczone kilometry jazdy, a także system monitorowania ciśnienia w oponach RockShox TyreWiz. Ta bestia powstała, by zmienić marzenia w rzeczywistość. Dlaczego pokochasz Treka Rail + 9.9 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki obszernemu skokowi zawieszenia i mocy potrzebnym na pokaźne wyprawy pośród szczytów albo kolejne okrążenia tras enduro wyszukasz usprawnienia wszędzie – w zawieszeniu, napędzie, kołach i w innych punktach Możesz przypasować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy oraz zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji solidny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach pokaźny akumulator RIB 2.0 o obszerności 800 Wh gwarantuje energię na solidne kilometry i realny jest jego szybki demontaż na czas podróży lub przechowywania Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przypasowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przypasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Ładowarka Bosch standard 4 A, 230 V, system inteligentny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Przerzutka tylna SRAM XX Eagle AXS, wariant T Korba SRAM XX Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1297, wariant T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T komponenty Siodełko Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość...