Trek Rail+ 9.7 to elektryczny MTB enduro z włókna węglowego tworzony na największe przygody. Dzięki 160 mm skoku z przodu i z tyłu Rail+ produktywnie pędzi w skomplikowanym terenie, a z mocnym napędem Bosch Performance CX długie podjazdy i prędkie okrążenia to błahostka. Możliwość regulacji geometrii pozwala dostosować rower do miejsca i sposobu jazdy, ogromny akumulator zagwarantuje moc na niezliczone kilometry, a napęd Shimano momentalnie i bezusterkowo zmienia przełożenia podczas wielkich wypraw. Trek Rail+ 9.7 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz e-MTB z włókna węglowego o ogromnej mocy i wielkim skoku na pasjonujące przygody. Ci potrzeba zawieszenia, które poradzi sobie z łatwością z kamieniami, korzeniami i wszelkimi innymi przeszkodami czekającymi na trasie i ogromnej mocy do pokonania stromych, wymagających podjazdów, a także pojemnego akumulatora, dzięki któremu ze wspomagania możesz korzystać na najdłuższych nawet trasach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W), a także wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh. Widelec amortyzowany o skoku 160 mm RockShox Domain RC ze sprężyną DebonAir, tłumieniem Motion Control i blokadą, a z tyłu damper RockShox Deluxe Select+. Na dodatek przypasowane do konstrukcji bezdętkowego koła Bontrager Line Comp 30, napęd złożony z grup Shimano XT, a także SLX, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe i sztyca regulowana z prowadzeniem wewnętrznym linki. Jaki jest Rail? Szukasz e-MTB, z którym choćby bezdroża zostaną daleko w tyle? Rail+ 9.7 pomoże. Ten rower elektryczny enduro z włókna węglowego powstał z myślą o największych wyprawach, ma skok niezbędny na odważny wjazd w odludne tereny, ogromny akumulator zapewniający wsparcie poprzez nieliczone kilometry i konkretny silnik, który rozprawi się z podjazdami. Dlaczego pokochasz Treka Rail + 9.7 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki dużemu skokowi zawieszenia i mocy koniecznym na spore wyprawy pośród szczytów lub kolejne okrążenia tras enduro mocny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach Możesz dostosować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy oraz zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji spory akumulator RIB 2.0 o obszerności 800 Wh zagwarantuje energię na mocne kilometry i realny jest jego prędki demontaż na czas podróży lub przechowywania Jest zgodny z akumulatorem dodatkowym Bosch PowerMore gotowym na jeszcze dłuższe przygody Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select, sprężyna DebonAir, tłumik Charger RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Comp 30, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, L, XL Bontrager Line Comp 30, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard Pro XR, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, dwuskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" wymiar: M, L, XL Bontrager Brevard Pro XR, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, dwuskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Kaseta Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 biegów Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T komponenty Siodełko Bontrager Verse P3, szyny chromo-molibdenowe Sztyca rozmiar: S Sztyca dostosowywana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 410 mm długości rozmiar: M Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości wymiar: L, XL Bontrager Line Dropper, 200mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki,...