Trek Rail+ 9.9 to nasz najlepszy e-MTB enduro z włókna węglowego stworzony na największe przygody. Jego solidna rama z włókna węglowego, 160 mm skoku usprawnionego zawieszenia RockShox i regulowana geometria pozwalają dopasować rower do sposobu i miejsca jazdy. Wyekwipowany jest w silnik Bosch CX Line przekazujący moc momentu na produktywne pokonywanie podjazdów i ogromny wymienny zintegrowany akumulator RIB 2.0 o objętości 800 Wh. Całość dopełniają bezawaryjne elementy, takie jak koła z włókna węglowego i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0. Trek Rail+ 9.9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz szerokiego i pełnego mocy roweru elektrycznego zbudowanego z myślą o wielkich przygodach i bez oszczędzania na częściach. Ci potrzeba obfitego skoku na skomplikowany teren, potężnego silnika do poskromienia podjazdów i ogromnego akumulatora, z którym pokonasz najdłuższe trasy. Usprawnienia mają ogromne znaczenie i chcesz posiadać najkorzystniejszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM oraz zawieszenie RockShox. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W) i wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh. Widelec 160 mm RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 i damper RockShox Super Deluxe. Koła z włókna węglowego Line Pro 30 dopasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, pracujący płynnie nawet pod obciążeniem sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0 AXS, zatrzymujące bezusterkowo rower hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Maven i sztyca regulowana RockShox Reverb AXS. Jaki jest Rail? Rail+ 9.9 to absolutna śmietanka wśród rowerów elektrycznych na wyśmienite przygody. Wyekwipowany jest w usprawnione zawieszenie, mocny silnik rozprawiający się z łatwością z wielkimi podjazdami, a także pojemny akumulator na niezliczone kilometry jazdy i system monitorowania ciśnienia w oponach RockShox TyreWiz. Ta bestia powstała, by zmienić marzenia w rzeczywistość. Dlaczego pokochasz Treka Rail + 9.9 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki szerokiemu skokowi zawieszenia i mocy potrzebnym na obfite wyprawy pośród szczytów albo kolejne okrążenia tras enduro odszukasz usprawnienia wszędzie – w zawieszeniu, napędzie, kołach i w innych punktach Możesz dopasować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy oraz zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji mocny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach pokaźny akumulator RIB 2.0 o obszerności 800 Wh gwarantuje energię na solidne kilometry i osiągalny jest jego szybki demontaż na czas podróży albo przechowywania Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: M, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przystosowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" wymiar: M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, dostosowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Bateria Bosch PowerTube 800 Wh, system inteligentny Ładowarka Bosch standard 4 A, 230 V, system inteligentny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Przerzutka tylna SRAM X0 Eagle AXS, typ T Korba SRAM X0 Eagle, długość 160 mm Kaseta SRAM Eagle S-1295, typ T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T elementy Siodełko Verse Short Comp, szyny...