Trek Rail+ 9.9 to nasz najkorzystniejszy e-MTB enduro z włókna węglowego wytwarzany na największe przygody. Jego konkretna rama z włókna węglowego, 160 mm skoku usprawnionego zawieszenia RockShox i dostosowywana geometria pozwalają dostosować rower do sposobu i miejsca jazdy. Wyekwipowany jest w silnik Bosch CX Line przekazujący moc momentu na skuteczne pokonywanie podjazdów i ogromny wymienny zintegrowany akumulator RIB 2.0 o obszerności 800 Wh. Całość dopełniają niezawodne elementy, takie jak koła z włókna węglowego i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0. Trek Rail+ 9.9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz szerokiego i pełnego mocy roweru elektrycznego zbudowanego z myślą o znacznych przygodach i bez oszczędzania na częściach. Ci trzeba obfitego skoku na skomplikowany teren, konkretnego silnika do poskromienia podjazdów i ogromnego akumulatora, z którym pokonasz najdłuższe trasy. Usprawnienia mają ogromne znaczenie i chcesz mieć najlepszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM, a także zawieszenie RockShox. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W) oraz wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh. Widelec 160 mm RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 i damper RockShox Super Deluxe. Koła z włókna węglowego Line Pro 30 dostosowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, pracujący płynnie nawet pod obciążeniem sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0 AXS, zatrzymujące niezawodnie rower hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Maven i sztyca dostosowywana RockShox Reverb AXS. Jaki jest Rail? Rail+ 9.9 to absolutna śmietanka wśród rowerów elektrycznych na idealne przygody. Wyposażony jest w usprawnione zawieszenie, mocny silnik rozprawiający się łatwo z wielkimi podjazdami, a także pojemny akumulator na niezliczone kilometry jazdy i system monitorowania ciśnienia w oponach RockShox TyreWiz. Ta bestia powstała, żeby zmienić marzenia w rzeczywistość. Dlaczego pokochasz Treka Rail + 9.9 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki sporemu skokowi zawieszenia i mocy koniecznym na szerokie wyprawy pośród szczytów albo kolejne okrążenia tras enduro znajdziesz usprawnienia wszędzie – w zawieszeniu, napędzie, kołach i w innych punktach Możesz dostosować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy oraz zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji solidny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach spory akumulator RIB 2.0 o objętości 800 Wh zagwarantuje energię na konkretne kilometry i możliwy jest jego prędki demontaż na czas podróży lub przechowywania Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przypasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, dopasowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Bateria Bosch PowerTube 800 Wh, system inteligentny Ładowarka Bosch standard 4 A, 230 V, system inteligentny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Przerzutka tylna SRAM X0 Eagle AXS, typ T Korba SRAM X0 Eagle, długość 160 mm Kaseta SRAM Eagle S-1295, wariant T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T komponenty Siodełko Verse Short Comp, szyny...