Trek Fuel EXe 9.9 X0 AXS to wyższy poziom kolarstwa górskiego. Wjeżdża na nieznane terytorium pomiędzy konwencjonalnymi rowerami górskimi i elektrycznymi poprzez zastosowanie nowej technologii pozwalającej radować się z natury w ciszy oraz najkorzystniejszych komponentów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego, a na niedużymkonkretnym napędzie TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM X0 AXS jest dokładny, jak i wytrzymały, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala wyśmienicie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 X0 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Masz wyszukany gust i stawiasz wydajność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, ale będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę wyprodukowaną z wyjątkową dbałością o szczegóły, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na sterowanym w pełni bezprzewodowo napędzie SRAM X0 skończywszy. Z kolei supernowoczesny napęd TQ po cichu wspomoże Cię na podjeździe, dzięki czemu będziesz cieszyć się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zaimplementowanym akumulatorem 360 Wh, a także przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED oraz dyskretna manetka na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 oraz damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. W dodatku lekkie i sztywne koła z włókna węglowego przygotowane do jazdy bezdętkowej, zamontowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM X0 AXS, która jest wytrzymała i doskonale zmienia biegi choćby pod obciążeniem. Jaki jest Fuel? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki przełomowym technologiom, od cichego i kompaktowego napędu TQ począwszy, a na starannie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najszczególniejsze strony obu światów — pędzi w dół szlaku jak konwencjonalny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. W dodatku wyekwipowany jest we rewelacyjny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz i w pełni bezprzewodową przerzutkę SRAM X0 AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najkorzystniejsze włókno węglowe, elementy i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku Bezprzewodowa przerzutka SRAM X0 AXS zapewnia zmianę biegów o najwyższej precyzji też pod obciążeniem, a jednocześnie trwałość niezbędną na szlakach Zawieszenie RockShox zaopatrzone jest w technikę AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka drobny,mocny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie zaimplementowany ekran, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, wysmakowane i w pełni instynktowne w obsłudze Specyfikacja techniczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Ultimate, sprężyna DebonAir+ z ButterCups, tłumienie Charger 3.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz dane producenta System elektryczny Bateria rozmiar: S, M, L, XL TQ 360 Wh wymiar: S, M, L, XL Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Przerzutka tylna SRAM X0 Eagle AXS, typ T Korba SRAM X0 Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1295, rodzaj T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRA...