Trek Fuel EXe 9.9 XX AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium między klasycznymi rowerami górskimi i elektrycznymi poprzez użycie nowej technologii zezwalającej radować się z natury w ciszy oraz najlepszych elementów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i niesprężystej ramy z włókna węglowego, a na znikomympotężnym napędzie TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM XX AXS jest równie lekki, jak i staranny, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala genialnie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 XX AXS jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Masz wyszukany gust i stawiasz skuteczność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, ale będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę wykonaną z wyjątkową trosceą o detale, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na sterowanym w pełni bezprzewodowo napędzie SRAM XX skończywszy. Z kolei supernowoczesny napęd TQ po cichu wspomoże Cię na podjazdach, dzięki temu będziesz radować się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem 360 Wh oraz supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany ekran LED, a także dyskretna manetka na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 i damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Dodatkowo lekkie i nieelastyczne koła z włókna węglowego przygotowane do jazdy bezdętkowej, zamontowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM XX AXS, która jest lekka, wytrzymała i doskonale zmienia biegi choćby pod obciążeniem. Jaki jest Fuel? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki przełomowym technologiom, od cichego i kompaktowego napędu TQ począwszy, a na skrupulatnie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najmocniejsze strony obu światów — pędzi w dół szlaku jak konwencjonalny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. W dodatku wyposażony jest we idealny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz oraz kompletnie bezprzewodową przerzutkę SRAM XX AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najkorzystniejsze włókno węglowe, komponenty i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku. Lekki, wytrzymały i zmieniający biegi perfekcyjnie choćby pod obciążeniem napęd SRAM XX AXS jest sterowany bezprzewodowo i umożliwia Ci nieprzeciętną kontrolę nad przełożeniami Zawieszenie RockShox wyposażone jest w technologię AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka mały,konkretny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dostosowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, wykwintne i w pełni instynktowne w obsłudze Specyfikacja techniczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Ultimate, sprężyna DebonAir+ z ButterCups, tłumienie Charger 3.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz dane producenta System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Przerzutka tylna SRAM XX Eagle AXS, typ T Korba SRAM XX Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1297, typ T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T komponenty Siodełko Verse...