Trek Checkpoint SL 5 AXS Gen 3 to gotowy na przygody rower gravelowy z włókna węglowego nieprzeciętny na to, żeby jechać z odległym horyzontem jako celem. Lekka rama z włókna węglowego wykorzystuje geometrię opracowaną pod kątem komfortu, oferuje prześwit na opony 50 mm (zgodnie z pomiarem), a wraz z widelcem wyekwipowana jest w dużo punktów mocowania. Ponadto technika komfortu IsoSpeed pochłania nieprzyjemne wibracje, dzięki temu płyniesz po nierównościach i dziurach. Wyposażony jest w sterowany bezprzewodowo 12-biegowy napęd SRAM Apex XPLR AXS zapewniający w bród przełożeń potrzebnych na odkrywanie zapylonych tras. Trek Checkpoint SL 5 AXS Gen 3 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz roweru gravelowego z włókna węglowego na odkrywanie bezdroży i chcesz oszczędzić na częściach, które można usprawnić później. Chcesz radować się z wyrównującej szuter technologii IsoSpeed pochłaniającej nierówności z drogi, dzięki czemu zachowujesz energię na dłuższe przejażdżki oraz niemało punktów mocowania na przewóz bagażu i nawodnienie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV serii 500 z widelcem z włókna węglowego, schowek w rurze dolnej, prześwit na opony 50 mm (zgodnie z pomiarem). Całkowicie bezprzewodowy napęd 1x12 SRAM Apex XPLR AXS, hydrauliczne hamulce tarczowe, sztyca podsiodłowa z włókna węglowego, a także opony Bontrager Paradigm SL gotowe na montaż bezdętkowy z oponami 42 mm. Jaki jest Checkpoint? Kiedy poczujesz, iż czas spakować bagaże i odkrywać mniej uczęszczane trasy, postaw na Checkpoint SL 5 AXS Gen 3. Ten wydajny i komfortowy rower gravelowy zapewnia równowagę i osiągi, a to dzięki kombinacji niezawodnego osprzętu i ramy pełnej wygładzających drogę rozwiązań. Dlaczego pokochasz Treka Checkpoint SL 5 gen 3 zaimplementowana w Checkpoint gravelowa geometria długodystansowa Gravel Endurance pozwala na wyższą pozycję, a krótszy rozstaw ramy gwarantuje komfort w trakcie całodziennych przygód na szutrze, na lekkich singletrackach, w trakcie długich wycieczek i nie tylko Wygładzająca trasy technologia komfortu IsoSpeed pochłania wibracje z nierównych nawierzchni, dzięki temu dłużej zachowujesz siły. Przygotowany na najtrudniejsze choćby trasy napęd 12-biegowy SRAM Apex XPLR AXS umożliwia dokładne, w pełni bezprzewodowe sterowanie zmianą biegów Dzięki prześwitowi na opony 50 mm (zgodnie z pomiarem) możesz powiększyć przyczepność i jednocześnie płynność jazdy na bardziej wyboistych drogach szutrowych Przewieziesz tyle bagażu, ile tyko zechcesz, korzystając ze schowka w ramie i niezliczonych punktów mocowania na ramie i widelcu na bidony, bagażniki przednie i tylne, błotniki, a także torby Adventure zaprojektowane specjalnie dla Checkpoint i pasujące do niego jak ulał. Kompatybilny ze sztycą regulowaną i widelcem amortyzowanym (oprócz wymiaru XS) Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 500, IsoSpeed, drzwiczki schowka w rurze dolnej, ukryte mocowania błotników, mocowania bagażników, zintegrowane mocowania torby w ramie, niewidoczne prowadzenie linek i przewodów, T47, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, zastosowana prowadnica łańcucha, demontowalny wieszak przerzutki przedniej, uniwersalny wieszak przerzutki tylnej UDH, niesprężysta oś przelotowa 142 x 12 mm ze zwężeniem Widelec Checkpoint full carbon, tapered carbon steerer, fender mounts, triple rack mounts, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Maks. Kompatybilny skok widelca 40 mm Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Przerzutka tylna SRAM Apex XPLR eTap AXS, maks. Zębatka 44T Korba rozmiar: XS, S SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości wymiar: M SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości rozmiar: ML, L SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości rozmiar: XL SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XPLR PG-1231 11-44, 12-rzędowa Łańcuch SRAM Apex, 12-rzędowa Maks. Wielkość zębatki 1x:44 2x: 46/30 Koła Koło przednie Bontrager Paradigm SL, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, nieelastyczna oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Paradigm SL, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Paradigm SL, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Szprychy 14 g, ze stali rdzoodpornej, cza...