Trek Domane+ SLR 8 to wzorzec całej kategorii e-szosówek – nie przypomina standardowego roweru elektrycznego ani pod względem wyglądu, ani dobrania, ani wrażeń z jazdy. Zbudowany jest na ramie z włókna węglowego OCLV linii 800, która kryje kompaktowy, cichy i wysoce innowacyjny silnik dający wrażenia z jazdy jak na konwencjonalnym rowerze. Zyskujesz płynne i bezproblemowe zmiany przełożeń nieprzeciętne na żwawe podjazdy i długie trasy, dzięki sterowanemu bezprzewodowo napędowi 1x12 SRAM RED AXS, który genialnie sobie radzi tak na szosie, jak i szutrze. Trek Domane+ SLR jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz topowej karbonowej e-szosówki, która będzie superlekka, wykwintna i szczególnie cicha. Wszechstronność ma znaczenie i chcesz mieć możliwość jazdy na wszystkim, od asfaltu po szuter. Poza tym zależy Ci na szybkiej i precyzyjnej pracy sterowanego bezprzewodowo napędu SRAM RED AXS. Użyte technologie w Treku Domane Plus Lekka rama z włókna węglowego OCLV linii 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h, wbudowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny wyświetlacz LED, a także dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania zastosowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus Pro 3V, sterowany bezprzewodowo napęd 1x12 SRAM RED AXS, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore i mostek RCS Pro pozwalający ukryć linki i przewody dla stylowego wyglądu Jaki jest Domane? Domane+ SLR 8 AXS gwarantuje dopełniającą moc naszego najistotniej dyskretnego napędu elektrycznego dla rowerów szosowych, a to wszystko z cichym i naturalnym wspomaganiem usprawniającym podjazdy. Uzupełnia go napęd SRAM RED AXS dbający o staranną zmianę biegów i koła z włókna węglowego, dzięki którym cała maszyna jest zaskakująco lekka. Dlaczego pokochasz Treka Domane Plus SLR 8 Kompaktowy i lekki silnik z przekładnią falową TQ pracuje wyjątkowo dyskretnie a jednocześnie przekazuje ogromną moc do szybkości 25 km/h Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne części sterujące powodują, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower szosowy jednostajna geometria długodystansowa z wygładzającym trasę tylnym systemem IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, dzięki czemu jedzie się płynniej i wygodniej Na długie przejażdżki możesz dodać wydłużający zasięg akumulator Range Extender, który elegancko zawiera się w koszyku na bidon i zagwarantuje Ci moc na pokonanie dodatkowych kilometrów Korzystasz z usprawnień w kluczowych obszarach, takich jak bezprzewodowy napęd SRAM i koła z włókna węglowego Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12x100 mm Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer ekran TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka SRAM RED eTap AXS, 12-biegowy Przerzutka tylna SRAM RED eTap AXS, maks. Zębatka 36T Korba rozmiar: 50, 52 Praxis Carbon, 170 mm długości wymiar: 54, 56 Praxis Carbon, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 60, 62 Praxis Carbon, 175 mm długości Zębatka przednia SRAM X-SYNC, 42T, stop aluminium Kaseta SRAM XG-1271, 10-44, 12-rzędowa Łańcuch SRAM RED D1, 12-biegowa Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, nieelastyczna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager GR1 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR części Siodełko rozmiar: 50, 52 Verse Short Pro, szyny karbonowe, szerokość 155 mm wymiar: 54, 56, 58, 60, 62 Verse Short Pro, szyny karbonowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: 50, 52, 54, 56 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm wymiar: 58, 60, 62 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 320 mm Kierownica rozmiar: 50, 52 Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 40 cm rozmiar: 54, 56...