Trek Domane+ SLR 9 odmienia oblicze całej kategorii jako e-szosówka, która nie przypomina typowego roweru elektrycznego ani pod względem wyglądu, ani dopasowania, ani wrażeń z jazdy. Zbudowany jest na ramie z włókna węglowego OCLV linii 800, która kryje kompaktowy, wysoce innowacyjny silnik dający wrażenia z jazdy jak na klasycznym rowerze. Dźwięk silnika znika pośród innych odgłosów, dzięki temu możesz w pełni wczuć się w jazdę, ciesząc się z płynnie pracującego wspomagania. Wisienka na torcie to wspaniałe części, takie jak Dura-Ace Di2, czyli topowy sterowany bezprzewodowo napęd szosowy od Shimano. Trek Domane+ SLR 9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz najlepszego i najlżejszego elektrycznego roweru szosowego. Interesuje cię nad wyraz dyskretny i cichy silnik, który zapewni ci wsparcie potrzebne na stromych podjazdach i podczas długich przejażdżek. Cenisz sobie wszechstronność i potrzebujesz roweru, który poradzi sobie ze wszystkim, od asfaltu po szuter. Doceniasz pierwszorzędną jakość i chcesz usprawnień w postaci najkorzystniejszych możliwych części, na przykład najwyższej klasy bezprzewodowego napędu Shimano. Użyte technologie w Treku Domane Plus SLR 9 Nasza najlżejsza rama z włókna węglowego OCLV kolekcji 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h, zastosowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny ekran LED, a także dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania zaimplementowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus RSL 37, sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano Dura-Ace Di2, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore oraz mostek RCS Pro zezwalający ukryć linki i przewody dla eleganckiego wyglądu. Jaki jest Domane? Domane+ SLR 9 to najlepszy w naszej ofercie elektryczny rower szosowy. Rama z włókna węglowego OCLV i dyskretny układ napędowy TQ gwarantują dodatkowy zastrzyk mocy bez poświęcania elegancji i imponującej skuteczności. Dodatkowo Shimano Dura-Ace Di2 momentalną i dokładną zmianę biegów za każdym razem. Dlaczego pokochasz Treka Domane + SLR Kompaktowy i lekki silnik z przekładnią falową TQ pracuje wyjątkowo dyskretnie a równocześnie przekazuje ogromną moc do prędkości 25 km/h Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterujące powodują, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower szosowy stabilna geometria długodystansowa z wygładzającym trasę tylnym systemem IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, dzięki czemu jedzie się płynniej i wygodniej Na długie przejażdżki możesz dodać wydłużający zasięg akumulator Range Extender, który elegancko zawiera się w koszyku na bidon i zapewnia Ci moc na pokonanie dodatkowych kilometrów wyekwipowany jest w napęd 2x12 Shimano Dura-Ace Di2, a także prędkie 32 mm opony na szosę, ale jest w stanie zmieścić opony 40 mm, gdy Ci potrzeba obszerniejszej wszechstronności na jazdę w terenie Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12x100 mm dostosowanie ramy Endurance Waga Waga 56 – 11,75 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria wymiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 TQ 360 Wh rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Shimano BT-DN300 Ładowarka rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Ładowarka TQ 4A rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Z przewodem do ładowania Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka Shimano Dura-Ace R9170 Di2, 12 biegów Przerzutka przednia Shimano Dura-Ace R9250 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Dura-Ace R9250 Di2, maks. Zębatka 34T Korba wymiar: 50, 52 Praxis Carbon, 170 mm długości wymiar: 54, 56 Praxis Carbon, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 60, 62 Praxis Carbon, 175 mm długości Zębatka przednia Praxis, 50/34T, 12 przełożeń Kaseta Shimano Dura-Ace R9200, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T, 2x: 52/36 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 37, włókno węglowe OCLV, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, sztywna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus RSL 37, włókno węglowe OCLV, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, sztywna oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężyst...